20 Mart 2019 Çarşamba

20 Mart Kurtiniadis BURSA Tahminleri












Merhaba sevgili dostlar.

Tek beklentimiz her daim olduğu gibi sadece DESTEKLERİNİZLE devam etmek olduğunu biliyorsunuz.

Bu yönde de küçük bir açıklama yapmak istiyorum.


Dün bütün gün çalışma fırsatı bularak hazırladığım BURSA ve İSTANBUL tahminlerim hazırdır sevgili dostlar. 


Ayrıca; 
Bu tarzda planlı yayın yapmama kızan takipçilerim var.

Ancak bizlere hak verirsiniz ki ciddi emek ve zaman harcayıp hazırladığım tahminlerime verilen emeğin karşılığını görmemek en büyük üzüntüm. Ücretsiz bir şekilde tahminlerimizi sunuyoruz ve istediğimiz sadece sizlerin DESTEK olması. 2 saniyelik bir işlemle, keyifle okuyacağınız tahminlere gün içerisinde ulaşmanız ne sizler açısından büyük külfet, ne de benim için yaptığım bu planlı yayın kötü bir iş. Sizlerden para, aidat, ücret vs. gibi maddi yönden bir talebim yok.


Bu şekilde en azından yanımda kimlerin, ne kadarlık bir çoğunluğun olduğunu görmek adına gerçekten oldukça iyi bir veri.

Yanımızda olanlara çok teşekkür ederim.




MISTER BOND: Bu safkanla ilgili düşüncelerimi kum piste çıktığı ilk yarışından bu yana sizlere sürekli belirtmiştim. Kum piste oldukça yatkın kan hattı sebebiyle daha potansiyelinin yarısına ulaşamadığını düşündüğüm safkan, bugün tempo yapmayı çok seven rakiplerinin bir araya geldiği yarışta ciddi bir gidişat avantajıyla pistte olacak. Özellikle son yarış galobunda 1000'i 1,13 / 1,01 / 25 gibi müthiş bir derece gerçekleştirmesi de, safkanın ne denli formda olduğunu gösteriyoru. Sadece bu safkana binmek için Bursa'ya gelen jokeyi Ali Kaçmaz idaresinde, süratli rakiplerinin tempoyu çok yukarıya çekecek olmasından ötürü, sonlarda yapacağı etkili ataklarıyla kazanmasını bekliyorum. Alternatif tek adayımdır.






KAİNATIM: Yaklaşık 5 ay ara adından görmüş olduğu iki koşusunda da fena sayılmayacak dereceler gerçekleştirip tabela dışında kalmış olsa da, yeterli yarış nefesine ulaştığını gözlemlediğim kısrak, idman pistinde de yükselen bir form grafiğine sahip olduğunu, yapmış olduğu çalışmalarında da belli ediyor. Yarış yaşamı başından bu yana ilk kez DB denenecek olan kısrağa bu değişikliğin oldukça olumlu yansıyacağını düşünüyorum. Süratli rakiplerinin fazlalığı nedeniyle, gidişat açısından da avantajlı bir biçimde yarışacak olmasından ötürü, kazanabileceğine inanıyorum. Favorimdir.






HASKAYA: Bu safkan için söylenecek pek fazla bir şey yok. Çok müsait bir grupta yarışacak. Mesafe de yatkın olduğu türden, üstelik eküri avantajından ötürü de temponun rölanti geçme ihtimalini oldukça düşük görüyorum. Devrini geç alan bir safkan olsa da, kantarmasını yakından tanıyan jokeyinin çok büyük bir hata yapmadığı müddetçe, kolay kazanması gerekir. GÜNÜN BANKOSUDUR...







KUTLUERİNOĞLU: Şüphesiz grubun en formda safkanı. Apranti indirimiyle de kilo avantajı sağlanmış olan safkan, lehine pist ve mesafede, oldukça müsait rakipleri yanında yarışacak olmasından ötürü, düzlük üzerindeki etkili ataklarıyla kazanan isim olması muhtemeldir. Alternatif tek adayımdır.







KIZIL DEV: İki yarıştır anlata anlata bitiremiyorum. Tam bir uzun mesafe atı olsa da, bugün süratli rakiplerinin fazlalığı nedeniyle gidişat avantajına sahip. Koşuya biraz erken adapte olup, temposunu tutturabilirse, düzlükte hiç bir rakibine acımadan rahat kazanmasını bekliyorum. Alternatif tek adayımdır.







ASİLBAKİ: Son koşusuna baktığımızda, hemen hemen aynı siklete yakın yarışıp, bugünkü rakiplerinin bir kaçını rahatlıkla geride bırakırken, oldukça formda bir görüntü sergilemişti. Kazanmış olduğu koşu sonrası yapmış olduğu idmanlarında da çok iyi dereceli galoplarını rahatlıkla yaparken, formundan hiç bir şey kaybetmediğini belli eden safkan, lehine pist, mesafe ve gidişatta, etkili jokeyi idaresinde bir kez daha kazanmasını bekliyorum. Alternatif tek adayımdır.






Sitemiz özelinde reklam engelleyici programlar kullanmayarak, bizlere DESTEK olan herkese teşekkür ederiz.












Saat 16 civarında da İSTANBUL Tahminleri yayında olacaktır...

ALTILI GANYAN ŞABLONUM

5-MISTER BOND / 1,6
4-KAİNATIM / 9,1,6,12
1-HASKAYA
1-KUTLUERİNOĞLU / 2,5,4
4-KIZIL DEV / 1,8,3
3-ASİL BAKİ / 5,1,7,2,11,9

Tutar: 117,60 TL

EKO ALTILI ŞABLONUM

5-MISTER BOND / 1,6
4-KAİNATIM / 9,1,6,12
1-HASKAYA
1-KUTLUERİNOĞLU / 2
4-KIZIL DEV / 1
3-ASİL BAKİ / 5,1,7,2,11,9

Tutar: 29,40 TL

MİSLİ ALTILI ŞABLONUM

5-MISTER BOND
4-KAİNATIM / 9,1,6,12 / HEPSİ
1-HASKAYA
1-KUTLUERİNOĞLU
4-KIZIL DEV
3-ASİL BAKİ

Tutar: 0,91 KRŞ

Bol Şanslar... 

7 yorum: