23 Mart 2019 Cumartesi

23 Mart Kurtiniadis ADANA Tahminleri



2 GÜN ÜST ÜSTE,

PERŞEMBE İZMİR 3,892 TL

CUMA KOCAELİ 206 TL
CUMA İZMİR 114 TL

Kazandırmanın müthiş keyfiyle yolumuza devam ediyoruz.



Tek beklentimiz her daim olduğu gibi sadece DESTEKLERİNİZLE devam etmek olduğunu biliyorsunuz.

Bu yönde de küçük bir açıklama yapmak istiyorum.



Ayrıca; 
Bu tarzda planlı yayın yapmama kızan takipçilerim var.

Ancak bizlere hak verirsiniz ki ciddi emek ve zaman harcayıp hazırladığım tahminlerime verilen emeğin karşılığını görmemek en büyük üzüntüm. Ücretsiz bir şekilde tahminlerimizi sunuyoruz ve istediğimiz sadece sizlerin DESTEK olması. 2 saniyelik bir işlemle, keyifle okuyacağınız tahminlere gün içerisinde ulaşmanız ne sizler açısından büyük külfet, ne de benim için yaptığım bu planlı yayın kötü bir iş. Sizlerden para, aidat, ücret vs. gibi maddi yönden bir talebim yok.


Bu şekilde en azından yanımda kimlerin, ne kadarlık bir çoğunluğun olduğunu görmek adına gerçekten oldukça iyi bir veri.




Bir de ''sen ne yaparsan yap, kendini de yaksan ben sana destek olmam, yorumu okur çıkarım'' diyen gereksiz insanlar da var!
Allah'a havale ediyorum...


YETERLİ DESTEĞİ GÖREMİYORUZ, GÖREMEDİĞİMİZ İÇİN DE BEKLENTİ İÇERİSİNDE OLMAMIZ DOĞAL. YAPILAN HAKARETLER DE ORTADA! HEM DE BAŞARILIYKEN !!!




ADANA TAHMİNLERİM GÜN İÇERİSİNDE YAYINLANACAKTIR.






ARKADAŞLAR NE SÖYLESEK OLMUYOR. LÜTFEN BİRAZ ÖZVERİ ve DESTEK... 
ÇOK ZOR DEĞİL YA İNANIN! 









Sitemiz özelinde reklam engelleyici programlar kullanmayarak, bizlere DESTEK olan herkese teşekkür ederiz.


YORUMLARI OKUYUP, KENDİMİ KESSEM DE, YAKSAM DA REKLAMA TIKLAMAYAN O ARKADAŞLAR!

BUGÜN ADANA TAHMİNLERİM YORUMSUZ!!!!
BİLİN İSTEDİM...

İSTANBUL TAHMİNLERİYLE GÖRÜŞMEK ÜZERE :))


GENİŞ ALTILI GANYAN ŞABLONUM

4-MEMOHAN / 2,1,7
5-LOST AMIGOS / 6,12,11,13
2-ARROW
4-İZ BIRAKAN / 8,7,9,1,2,5
9-GÖKYÜZÜ / 6,3
11-ÇAKIRALİ / 10,8,5

Tutar: 117,60 TL


EKONOMİK ALTILI ŞABLONUM

4-MEMOHAN / 2,1,7
5-LOST AMIGOS / 6,12,11,13
2-ARROW
4-İZ BIRAKAN / 8,7,9,1,2,5
9-GÖKYÜZÜ
11-ÇAKIRALİ / 10,8,5

Tutar: 39,20 TL
Herkese Bol Şanslar...



35 yorum:

  1. Tebrikler başarılar reklam tiklamaya devam ama tahminler gözükmüyor.

    YanıtlaSil
  2. Çok ii gidiyorsun başarılara daim olsun

    YanıtlaSil
  3. Başarılarınızın devamını dilerim ,size üye olmak istiyorum nasıl olabilirim yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık saolun

    YanıtlaSil
  5. Bu aralar formdayız, ayaklarımız düz bassın :)))
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. seni oyunlar süper her zaman seni destekledim

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık olsun

    YanıtlaSil
  8. saatlerce emek verilip hazırlanan yorumları reklamları tıklamadan okumanın keyfi bambaşka

    YanıtlaSil
  9. Tebrikler abi paylaşım ne zaman olacak

    YanıtlaSil
  10. bu oyunların Hakkını veren birisin helal sana başarılar.maşallah.

    YanıtlaSil
  11. Harikasın reis.senin tahminlerini gördükten sonra oyunumu değerlendiriyorum.

    YanıtlaSil
  12. Ellerinize sağlık çok güzel

    YanıtlaSil
  13. emeğine sağlık reisim

    YanıtlaSil
  14. Emeginize saglık tıklıyorum. Emeginize saygı duyarak

    YanıtlaSil
  15. Emeginize saglık tıklıyorum. Emeginize saygı duyarak

    YanıtlaSil
  16. Üstad hem wifi den, hemde mobilden tikliyoruz

    YanıtlaSil
  17. Adamsın kardesim agzına saglık

    YanıtlaSil