27 Mart 2019 Çarşamba

27 Mart Kurtiniadis BURSA Tahminleri



















Arkadaşlar, Dostlar, Değerli Takipçiler...

Sizlere ücretsiz bir şekilde en cazip isimleri bile önerip, sitemiz tahminlerinde fark yaratmaya devam ediyoruz. Sizler de bunları en ince ayrıntısına kadar görüyorsunuz.

Cazip olarak önerdiğim isimlerin kazanmasalar bile bir şekilde mücadele içerisinde olmaları, en kötü bir iki yarış sonra kazanmaları gibi takip listenizde de çok yararlı olabilecek isimleri sizlere önermekten asla çekinmediğimi de biliyorsunuz.


Bunca ince detayları hazırlarken, verdiğim emekte ciddi boyutlarda.
Emeğimize karşılık olarak sizlerden de herhangi bir ücret talep etmediğimizi de biliyorsunuz.
İstediğimiz sadece DESTEK için vaktinizden 2-3 saniye kadar ayırmanız.


Çünkü inanılmaz derecede ilgi gören tahminlerimizin yayınlandığı sitemizde, oldukça komik DESTEK rakamlarını görmek beni en fazla üzen konu.

Bunları yazıyorum, sürekli hatırlatmak zorunda kalıyorum.
Bu durumdan ben de mutluluk duymuyorum ama inanılmaz derecede vurdumduymazlık görüyoruz.
Ne kadar külfetli bir konu olabilir ki vaktinizden 2-3 saniye ayırıp bir tıklama ile DESTEK olmak :)

Bunu düşünüp biraz daha özveri ile yaklaşırsanız, son derece mutlu olurum.
Sizlerden göreceğimiz her destek, bizler için motive kaynağı oluyor.
Bunu bilip, buna göre davranırsanız, gerçekten mutlu oluruz.

Nasıl DESTEK olacağını bilmeyen takipçilerimiz oluyor.
Bu konu hakkında sorularınız ya da sorunlarınız varsa;


Twitter adresim: @1Kurtiniadis1
Facebook hesabım: Kurtiniadis Tahminleri  
Mail adresim: ben-sercan@windowslive.com

Sosyal medya ve mail hesaplarımdan aklınıza takılan soruları yöneltebilirsiniz.








BAŞOK: Buradaki rakiplerine oranla daha iyi bir isim olduğuna inandığım safkan, ilk kez kaba kuma çıkacak olsa da, bu piste oldukça yatkın bir kan hattına sahip. Rakiplerinin de son derece uygun olmasından dolayı bir adım önde gördüğüm safkan, ilk kez ters pistte yarışacak olmaktan etkilenmezse, kazanmasını bekliyorum. Favorimdir.






PISSCA: Geç başladığı yarış yaşamında, koşu görüp tecrübesini arttırdıkça çok iyi performanslar sergilemeye başlayan kısrak, son iki koşusunu da kazanırken oldukça diri görüntü sergileyerek beğenimi kazanmıştı. Kazandığı koşularda da bu seviyedeki rakiplerini geride bırakmayı başaran kısrak, bugün yine bomboş sikleti ve denk rakipleri yanında, bir birinciliğe daha uzanmasını beklediğim isimdir. GÜNÜN BANKOSU olarak öneriyorum...






ÖMER IN MY MIND:  Gidişat açısından oldukça avantajlı konumda yarışacak olan safkan, önde boş kalacak gibi görünüyor. Temposunu kabul ettireceği rakiplerinden viraj üzerinde yeterli avansı alabilirse, kazanacağına inanıyorum. Favorimdir.






TOROSDAĞI: Kazandığı yarışların neredeyse tamamında tek olarak oynadığımız bir isimdi. Bizleri yanıltmamasının yanında, form olarak yarış hayatının en iyi durumunda. İlgilileri safkanı bir müddet geri alarak dinlendirmişler ki çok iyi geleceğine inandığım bir hamle. Bugün de stili rakibi olsa da yine kendi temposunu koyup, kazanmasını bekliyorum. Alternatif tek adayımdır.






BAVİ REŞ: Rakiplerine oranla kilo avantajını elinde bulundurmasının yanında, ciddi bir de gidişat avantajına sahip. Grupta neredeyse her rakibi ön tarafa çıkıp tempo yapmayı isteyecek stile sahip isimler. Dolayısıyla baştan sona süratli tempoda geçmesini beklediğim koşuda, son yarışında olduğu gibi yapacağı uzun düzlük sprintiyle, rakiplerini toplayarak gelip, kazanmasını bekliyorum. Favorimdir.






YÜREKLİ TAY: Özellikle son koşu performansını oldukça beğendiğim ve takibime aldığım bir isim oldu. İlgililerinin de apranti tercih ederek kilo indirimine gitmiş olmalarından ötürü koşu içerisinde ciddi bir avantaja sahip olacağına inanıyorum. İdmanlarında da yükselen form grafiğine sahip olmasından ötürü, denk grupta, ciddi kilo avantajıyla kazanabileceğine inanıyorum. Favorimdir.









GENİŞ ALTILI ŞABLONUM

3-BAŞOK / 5,1
7-PISSCA
2-ÖMER IN MY MIND / 1
4-TOROSDAĞI / 3
4-BAVİ REŞ / 3,2,1,5,6
10-YÜREKLİ TAY / 5,2,3,1,4,9

Tutar: 35,28 TL

NORMAL ALTILI ŞABLONUM

3-BAŞOK / 5,1
7-PISSCA
2-ÖMER IN MY MIND / 1
4-TOROSDAĞI
4-BAVİ REŞ / 3,2,1,5,6
10-YÜREKLİ TAY / 5,2,3,1,4,9

Tutar: 17,64 TL

Bol Şanslar...

 

33 yorum:

  1. Emegine saglık kardeş dün ucu ucuna 6lıyı kaçırdım fakat son kosu tabela bahis tesellim oldu tesekkürler. Reklamlara da dewamlı tıķlarım rahat ol 🐞🐞🐞 Sewgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yakaladim arkadaslar size de bol sans 4ayak 3 batman aslani 6 ayak 9 sahcan bankolarim

      Sil
  2. Emeklerin bizler icin nimet bunu goremeyenler utansin baskan saol

    YanıtlaSil
  3. Emeğine sağlık kolay gelsin .bol şanslar..

    YanıtlaSil
  4. Paylaşımların erken gelirse memnun olurum . Çünkü ise gidiyoruz yetisemiyorum.oyun oynayamiyorum .desteğin ve paylaşımın için teseteşekkü

    YanıtlaSil
  5. Tesekurler ciyer bul sans

    YanıtlaSil
  6. Takipediyorumçokbaşarılısın saygılar

    YanıtlaSil
  7. Emeğine sağlık kardeşim

    YanıtlaSil
  8. Sayende 1 maasta tjk dan alıyoruz kardeşim tuttuğun altın olsun

    YanıtlaSil
  9. Sayende 1 maasta tjk dan alıyoruz kardeşim tuttuğun altın olsun

    YanıtlaSil
  10. Kral her gün en az 10 defa tikliyorum
    Sende kapalı site yap

    YanıtlaSil
  11. Reklâm tamam..emeğine sağlık...altiliya devam..d

    YanıtlaSil
  12. Eline emegine saglık kolay gelsin bol şans

    YanıtlaSil
  13. Sayın Kurtiniadis kardeşim yorumlarnız için çok teşekkür ederim. Ağzına, diline, beynine sağlık

    YanıtlaSil
  14. Emegine sagluk ğüzel insan

    YanıtlaSil
  15. Reklamlar neden bana görünmüyor reis gorevımızı yapalım

    YanıtlaSil
  16. Eyvallah emeğe saygı..

    YanıtlaSil
  17. Abi tel nu.varmi cok guzel yorumunuz var supersiniz 05467846526 ismim duhan ben tek buluyorum ama favorilerden yatiyom tekim en 8 ve 17 ganyanli atlardir

    YanıtlaSil
  18. Yine harikasin başarılar

    YanıtlaSil