28 Mart 2019 Perşembe

29 Mart Senex KOCAELİ Tahminleri




KARAŞÖVALYE: KOŞTUĞU YARIŞLARDA DEVAMLI TABELA İÇERSİNDE YER BULAN AT SON YARIŞINDA KISA MESAFEDE BİLE ÇOK İYİ KOŞTU MAHMUT TURAN BİNSEYDİ TEK OLARAK ÖNERECEKTİM AMA TOLGA YILDIZIN BARİZ BİR FORMSUZLUĞU VAR O YÜZDEN İLK AT OLARAK ÖNERİYORUM.








CAMGÖZ: SENTETİK PİSTTE KOŞTUĞU KOŞULARDA BANA GÖRE VAKİT KAYBI YAŞAYAN KISRAK ÇOK SEVECEĞİNİ DÜŞÜNDÜĞÜM KABA KUM PİSTTTE KAZANMAYA YAKIN İSİMDİR.








GÜMBÜR GÜMBÜR: YARIŞ HAYATININ SON DEMİNİ YAŞAYAN EMEKTAR SAFKANIN İLGİLİLERİ İLK DEFA BU KADAR UZUN SÜRE ARA VERDİ(44 GÜN) BU İSTİRAHATİN ÇOK İYİ GELECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM YAZ SEZONUNA HAZIRLIK KOŞUSUNU KAZANIP MORAL BULUR BANKOMDUR.







AYDEMİRBEY: TEDAVİ DÖNEMİ̇ SONRASI EKSİK HAZIRLIKLARLA GİRDİĞİ KOŞUSUNDA TABELAYA TUTUNDU ARTAN NEFESİ VE UYGUN GRUPTA ALTERNATİF TEK ADAYIMDIR.






Bunları yazıyorum, sürekli hatırlatmak zorunda kalıyorum.
Bu durumdan ben de mutluluk duymuyorum ama inanılmaz derecede vurdumduymazlık görüyoruz.
Ne kadar külfetli bir konu olabilir ki vaktinizden 2-3 saniye ayırıp bir tıklama ile DESTEK olmak :)

Bunu düşünüp biraz daha özveri ile yaklaşırsanız, son derece mutlu olurum.
Sizlerden göreceğimiz her destek, bizler için motive kaynağı oluyor.
Bunu bilip, buna göre davranırsanız, gerçekten mutlu oluruz.

Nasıl DESTEK olacağını bilmeyen takipçilerimiz oluyor.
Bu konu hakkında sorularınız ya da sorunlarınız varsa;


Twitter adresim: @1Kurtiniadis1
Facebook hesabım: Kurtiniadis Tahminleri  
Mail adresim: ben-sercan@windowslive.com

Sosyal medya ve mail hesaplarımdan aklınıza takılan soruları yöneltebilirsiniz.

















6LI GANYAN ŞABLONUM  

6,8,1,2......5 
5,6,1 
5,3,2,1 
2 
5,6,3,4 
3....10,6 

Bol  Şanslar...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder