30 Mart 2019 Cumartesi

30 Mart Kurtiniadis ADANA Tahminleri




MADAM CHERNOBYL: Son koşusunda oldukça cazip konumdayken sizlere önerdiğim kısrak, o gün için jokeyinin koşu içerisindeki gereksiz hamlelerinden ötürü oldukça geciken bir sprint yapmış, fotoya doğru oldukça ciddi bir hıza ulaşan sprintiyle ikinciliği kurtarmayı başarmıştı. O gün için sprint kulvarını biraz daha erken ayarlayıp ataklarını daha erken başlatabilse, kazanma şansı oldukça yüksekti diyebilirim. Bugün ise yine son yarışındaki gibi 1200'de yarışacak ve rakipleri arasında oldukça süratli isimlerin varlığı sebebiyle, gidişat avantajını da elinde bulunduracak. İyi idare edilmesi halinde, müsait rakiplerini geride bırakıp kazanmasını bekliyorum. Alternatif tek adayımdır.


Tek rakibinin RENTELE olmasını bekliyorum...






DOWN TOWN: Grupta stili rakibi Com Lider olsa da kendisi kadar süratli bir isim olduğuna inanmıyorum. Liderlik için ısrar etse bile, belirli bir mesafeden sonra yine DOWN TOWN'a liderliği verecektir. Her iki senaryo dahilinde de DOWN TOWN'un denk rakipler yanında, sevdiği pist ve mesafede çıktığı gibi kazanabileceğine inanıyorum. Favorimdir.

Koşudaki ciddi rakipleri ise SPARTACUS ve HAS YAĞIZ ikilisidir.






SILK ROAD: Ekürisi Varan Efe çıksa da bu koşuda favorim SILK ROAD'dır. Anneden PERI LINA ile kardeş olan safkan, oldukça potansiyelli bir kan hattından gelmekte. Bu koşu için yapmış olduğu hazırlıklarını da çok beğendiğim safkan favorimdir.

İlk rakip olarak idman durumunu çok beğendiğim NOBLE SEA'yi önereceğim. ÇUKUROVA YAĞIZ ve STRONG HOLD sonrasında şans verdiğim isimlerdir.







ÖZBİLDEN: Özellikle uzun mesafeye çıktıktan sonra büyük bir değişim içerisine giren safkan, son dör uzun mesafeli koşusunda 2 birincilik 1 ikincilik ve 1 dördüncülük elde ederken özellikle kazandığı yarışlarında bugünkü rakiplerinin çoğunu rahatlıkla geride bırakmayı başarmıştı. Bugün de yarışın kuma dönecek olma ihtimali, ibreyi yine bu safkanın oldukça lehine çevirmekte. Her ne kadar apranti altında yarışacak olsa da, idaresi zor bir isim olmamasından ve düzlükte yarışın güce binecek olması, safkanın farklı kalitesini de sahaya yansıtacağını düşünerek, kazanmasını bekliyorum. GÜNÜN BANKOSUDUR.









KIRMIZIKAYA: Aprantisiyle uyumu son derece iyi olan safkan, özellikle bu tarz mesafelerde ve süratli geçen koşularda, siklet fark etmeksizin etkili performanslara imza atabiliyor. Urfa'da koştuğu yarışı ardından yaklaşık bir aydır dinlendirilen ve bu koşusuna uzun işle hazırlanıp, oldukça da formda bir görüntü sergilemiş olmasından ötürü, denk rakipler arasında birinciliğe yakın olduğunu düşünüyorum. Favorimdir.







LOS GALACTICOS: Yarış yaşamının ilk startında koşu içerisinde çeşitli şanssızlıklar yaşamasından ötürü, aprantisinin tayı üzmeyerek 200'den sonra kendi halinde kenter vaziyette koşuyu tamamlamasına müsade etmesinden ötürü, elde etmiş olduğu kötü derece ve neticeyi pek fazla ölçü almamak gerektiğine inanıyorum. Koşunun ardından bir müddet geri alınıp idmanlarında dinç tutulan safkan, 1000 metre işlerle bu koşusuna oldukça iyi bir hazırlık döneminden geçirilerek geliyor. Özellikle son yarış galobundaki kolay ve akıcı görüntüsünü çok beğendiğim LOS GALACTICOS'un denk rakipler yanında ilk birinciliğine uzanabileceğine inanıyorum. Favorimdir.









Bunları yazıyorum, sürekli hatırlatmak zorunda kalıyorum.
Bu durumdan ben de mutluluk duymuyorum ama inanılmaz derecede vurdumduymazlık görüyoruz.
Ne kadar külfetli bir konu olabilir ki vaktinizden 2-3 saniye ayırıp bir tıklama ile DESTEK olmak :)

Bunu düşünüp biraz daha özveri ile yaklaşırsanız, son derece mutlu olurum.
Sizlerden göreceğimiz her destek, bizler için motive kaynağı oluyor.
Bunu bilip, buna göre davranırsanız, gerçekten mutlu oluruz.

Nasıl DESTEK olacağını bilmeyen takipçilerimiz oluyor.
Bu konu hakkında sorularınız ya da sorunlarınız varsa;


Twitter adresim: @1Kurtiniadis1
Facebook hesabım: Kurtiniadis Tahminleri  
Mail adresim: ben-sercan@windowslive.com

Sosyal medya ve mail hesaplarımdan aklınıza takılan soruları yöneltebilirsiniz.







ADANA 2.ALTILI GANYAN tahminlerim yayınlanmıştır.
Destek yok denecek kadar az, bu yüzden yorumsuz bir şekilde yayınlanmıştır.

3 Gündür hazırlandığım :)  İSTANBUL TAHMİNLERİM gelmeyen destekler doğrultusunda YAYINLANMAYACAKTIR...






1.ALTILI GANYAN ŞABLONUM

2-MADAM CHERNOBYL / 7
5-DOWN TOWN / 2,1
7-SILK ROAD / 6,3,8
2-ÖZBİLDEN
1-KIRMIZIKAYA / 2,4,13,11,9,5,7,15
5-LOS GALACTICOS / 12,8,7,3,4,1,13

Tutar: 120,96 TL

2.ALTILI GANYAN ŞABLONUM

2-ÖZBİLDEN
1-KIRMIZIKAYA / 2,4,13,11,9,5,7,15
5-LOS GALACTICOS / 12,8,7,3,4,1,13
4-ARTS MAN
6-KATI SEMİH / 8,3
1-BURHAN / 15,4,9,5,1,7,2,3,10,11

Tutar: 166,32 TL


Bol Şanslar...



24 yorum:

  1. BASARININ DEVAMINI DILIYORUM

    YanıtlaSil
  2. kardeşim seni yakın zamandır takip ediyorum ve başarılı buldum TB

    YanıtlaSil
  3. Başarılarınızın devamı diliyorum sizi takipteyim güzel bı altılı yakalicam sayenizde

    YanıtlaSil
  4. Yardımlarınız harika 2defa ufak oyun yakaladim.çok tsklr urfa icin

    YanıtlaSil
  5. Tşk ederim kardeşim emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Aralbeyi kimse tutmuyor bence cok iyi kosacak.ozbilden cok sansli.efeberkin zamwni geldi zirvetay gelirse kuoon kalmaz

    YanıtlaSil
  7. Başarılarıyındevamınıdiliyorum

    YanıtlaSil
  8. Üstadım başarılarınızdan dolayı tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
  9. Başarıların devamını dilerim saygılarımla selamlıyorum

    YanıtlaSil
  10. Başarıların devamini diliyorum saygılarımla selamliyorum

    YanıtlaSil
  11. Usta başarılarının devamını diliyorum sayende adanayı tutturdum

    YanıtlaSil