27 Mart 2019 Çarşamba

27 Mart Sadettin Sarıkaya İSTANBUL Tahminleri














Arkadaşlar, Dostlar, Değerli Takipçiler...

Sizlere ücretsiz bir şekilde en cazip isimleri bile önerip, sitemiz tahminlerinde fark yaratmaya devam ediyoruz. Sizler de bunları en ince ayrıntısına kadar görüyorsunuz.

Cazip olarak önerdiğim isimlerin kazanmasalar bile bir şekilde mücadele içerisinde olmaları, en kötü bir iki yarış sonra kazanmaları gibi takip listenizde de çok yararlı olabilecek isimleri sizlere önermekten asla çekinmediğimi de biliyorsunuz.


Bunca ince detayları hazırlarken, verdiğim emekte ciddi boyutlarda.
Emeğimize karşılık olarak sizlerden de herhangi bir ücret talep etmediğimizi de biliyorsunuz.
İstediğimiz sadece DESTEK için vaktinizden 2-3 saniye kadar ayırmanız.


Çünkü inanılmaz derecede ilgi gören tahminlerimizin yayınlandığı sitemizde, oldukça komik DESTEK rakamlarını görmek beni en fazla üzen konu.

Bunları yazıyorum, sürekli hatırlatmak zorunda kalıyorum.
Bu durumdan ben de mutluluk duymuyorum ama inanılmaz derecede vurdumduymazlık görüyoruz.
Ne kadar külfetli bir konu olabilir ki vaktinizden 2-3 saniye ayırıp bir tıklama ile DESTEK olmak :)

Bunu düşünüp biraz daha özveri ile yaklaşırsanız, son derece mutlu olurum.
Sizlerden göreceğimiz her destek, bizler için motive kaynağı oluyor.
Bunu bilip, buna göre davranırsanız, gerçekten mutlu oluruz.

Nasıl DESTEK olacağını bilmeyen takipçilerimiz oluyor.
Bu konu hakkında sorularınız ya da sorunlarınız varsa;


Twitter adresim: @1Kurtiniadis1
Facebook hesabım: Kurtiniadis Tahminleri  
Mail adresim: ben-sercan@windowslive.com

Sosyal medya ve mail hesaplarımdan aklınıza takılan soruları yöneltebilirsiniz.





Daha ne yapmam gerektiğini gerçekten bilmiyorum.
Tahminler iyi, isabetli, detay yorumlu ciddi emek harcanarak hazırlanmış tahminler olsa da,
o kadar DESTEK DESTEK demekten ben bile sıkıldım. Bir destek falan göremiyoruz ki !
Gerçekten yoruldum artık... 

Neyse...









1.Ayak: Kasım ayından beri Handikap yarışlara ambargo koyan, son yarışında A2 yarışta dördüncü olurken sınıf atladığını gösteren UMUTLU'nun, startla alacağı liderliği yarış boyu kimseye kaptırmayacağını düşünüyorum. Bankom UMUTLU.









2.Ayak: Yarış hayatına Halis Karataş'la başlayan içeri yatma sıkıntısını daha ilk yarışında belli eden KENOBI, ikinci yarışında maidenden çıkmış daha sonra da Kv Gr yarışlarda tabela yapmış son iki koşusunda ise Kv-7 yarışı adeta kenter kazanmış son Kv-8 koşusunda yine içeri yatmış jokeyini uğraştırmış teşvik yapmasına müsade etmeyip Serenıty'e geçilmiş olan KENOBI 143 günlük istirahatinde ekibi sıkıntısı çözmüştür diye düşünüyorum. Ocak ayından itibaren yaklaşık 2 aydır idmanda olan, stiline uygun jokeyiyle, müthiş idman görüntüsüyle güzel bir dinçlik yarışı yapmasını beklediğim KENOBI günün en sağlam bankosudur.







3.Ayak: Proxy, Volta ve Altın Kafes'in tempo verecekleri yarışta, bu aralar İstanbul'da önde çok yavaş tempolar kurulup avanslar alınıp ya da alınmayıp yarışlar yavaş gittiği için çok değişik sonuçlar çıkabiliyor. Proxy'nin 245 gün aradan sonraki ilk yarışı olması sebebiyle sert tempo yapmayacağını Volta ve Altın Kafes ikilisinin hafif kilo olmaları münasebetiyle önde düşük orta arası tempolarda gideceklerini düşünüyorum. Bu tarz yarışlarda 800 lerde atını yürütüp yarışı adeta çalabilen Mehmet Kaya yine aynı taktiğini kullanabilir. Bu yüzden form durumunu da beğendiğim Bursa'dan gelen sentetik pistte de iyi yarışlar yapmış olan LORD OF DARKNESS favorim. Sonunda stiline uygun bir jokeyle start alacak olan son ikinciliğide gayet başaralı olup idman pistinde de gözüme güzel gözüken BABAROS ve yine bomboş kiloyla koşacak olan sonlarda güçlü gelebilen ENGEL YOK.







4.Ayak: Artık yarış kazanacak kıvama gelen, dişine göre grup kıstıran en ciddi rakibinin 164 günlük aradan geliyor olması ve idman pistindeki çok iyi durumuyla BAYBAŞKAN'ın kazanmasını bekliyorum, bankom BAYBAŞKAN.









5.Ayak: Geçen sene G1 G2 yarışlar kazanan kariyerinin belkide en fit dönemini geçiren ALTINCI HİS, vermiş olduğu 5 ay ara sonrası Kocaeli'de sezonu açmış son koşusunda Şahinter'in kazandığı 1500 metreli yarıştan sonlardaki güzel aksiyonlarıyla 6.olarak ayrılmıştı. Beklediği uzun mesafeye ve etle tırnak olduğu jokeyi Kocakaya idaresinde favorim ALTINCI HİS. 2 yarış üst üste kazanıp forma girdiğini gösteren ŞAHİNTER ve geçen sene G1 yarışı uzak ara farkla kazanırken Cumhuriyet koşusunda Taykut'a zorlu anlar yaşatan ara sonrası İzmir'de iki yarış görüp bekleneni veremeyen sentetik pisttede iyi koşmasını beklediğim SERDÜMEN.









6.Ayak: Günün kapanışı vasat arap atlarının maiden yarışında son iki yarışında geliyorum diye bağıran SÜNDÜS SULTAN favorim. İlk yarışından beri takibimde olan bugüne kadar koşmuş olduğu 6 yarışında da başarısız olmuş olan AYDİL ekip değişikliğinden sonra galoplarında ve görüntüsünde gözle görülen bir değişime girmiş ilk kez kapalı gözlük kulaklık takılarıyla koşacak olan AYDİL günün bombasını patlatabilir. Son olarak ilk defa piste çıkacak olan gruba göre güzel pedigriye sahip olan SARIŞINIM.










İSTANBUL ŞABLONUM

1.Ayak: 3 UMUTLU
2.Ayak: 4 KENOBI
3.Ayak: 2, 5, 8
4.Ayak: 2 BAYBAŞKAN
5.Ayak: 3, 1, 7
6.Ayak: 10, 1, 9

Tutar: 1.89






1 yorum:

  1. Gözlerine ellerine yüreğine sağlık usta helal olsun sayende şansımı kırdım bi 5 li yakaladım

    YanıtlaSil