21 Mart 2019 Perşembe

21 Mart Kurtiniadis İZMİR Tahminleri











Merhaba sevgili dostlar.

Tek beklentimiz her daim olduğu gibi sadece DESTEKLERİNİZLE devam etmek olduğunu biliyorsunuz.

Bu yönde de küçük bir açıklama yapmak istiyorum.



Ayrıca; 
Bu tarzda planlı yayın yapmama kızan takipçilerim var.

Ancak bizlere hak verirsiniz ki ciddi emek ve zaman harcayıp hazırladığım tahminlerime verilen emeğin karşılığını görmemek en büyük üzüntüm. Ücretsiz bir şekilde tahminlerimizi sunuyoruz ve istediğimiz sadece sizlerin DESTEK olması. 2 saniyelik bir işlemle, keyifle okuyacağınız tahminlere gün içerisinde ulaşmanız ne sizler açısından büyük külfet, ne de benim için yaptığım bu planlı yayın kötü bir iş. Sizlerden para, aidat, ücret vs. gibi maddi yönden bir talebim yok.


Bu şekilde en azından yanımda kimlerin, ne kadarlık bir çoğunluğun olduğunu görmek adına gerçekten oldukça iyi bir veri.






ARKADAŞLAR NE SÖYLESEK OLMUYOR. LÜTFEN BİRAZ ÖZVERİ ve DESTEK... 
ÇOK ZOR DEĞİL YA İNANIN! 





Yedili plase oyunları için ciddi kilo avantajı ve mesafeye yatkınlığıyla DARK HEART ve Bursa'daki son başarısız yarışını ölçü almadığım GALYALILAR plasede birlikte değerlendireceğim isimlerdir. Bu iki isimle küçük miktarlarda ikili de deneyebilirsiniz.






AL KANAT: Son koşusunda da sizlere önerdiğim, takibimizde olan bir isim. Üstelik bugün çim piste çıkıyor ve çok daha iyi bir performans sergilemesini bekliyorum. Denk rakipleri yanında, ilk birinciliğine uzanabilir. Favorimdir.

Bu koşuda sizlere önereceğim büyük sürpriz isim BAKIR BABA'dır. Tayfuner ve Ağapersen gibi iki isimle anne kardeşi olmasının yanında, ilk koşusunda da gösterdiği  ayağına serilik oldukça iyiydi.Virja kadar iyi gelmesine rağmen bu metrelerden sonra dışarı sapıp, koşuyu kendi halinde tamamlamasını pek ölçü almıyorum. Genel itibariyle iyi bir isim olduğunu düşündüğümden, bu yarışla birlikte takibe almanızda yarar görüyorum. 





WRITE TO ELLIE: Eksik olduğu kum pistte iki yarış görüp, yeni sezona hazırlanan kısrak, geçtiğimiz sezon tamamı KV ve Açık yarışlar olmak üzere katılmış olduğu son 8 yarışında gücü nispetinde başarılı yarışlar yapmış bir isim. Bugün de kendi grubunda çok sevdiği çim piste çıkıyor. Her ne kadar yakın ara koşacak olsa da, çim pistte çok farklı bir performans sergilemesini bekliyorum. Favorimdir.






TOMURCUK ÇİÇEK: Son iki koşusunda geriye giden bir form durumu olsa da, bugün gidişat açısından ciddi bir avantajla sahada olacak. Temposunu bozmak için ısrarcı bir rakibinin olmayacağını düşündüğümden, ön tarafta oluşacak düşük tempo sebebiyle de, çıktığı gibi kazanmasını bekliyorum. Favorimdir.






QUEEN OF PROTI: Son iki koşusunu kum pistte kolay kazanırken, farklı bir isim olduğunu belli edercesine sağlam performanslar sergileyen kısrak, bugün de ilk kez İzmir kumunda start alacak. Oldukça müsait rakipler yanında yarışacak olan QUEEN OF PROTI, bir tek bu safkana binmek için İzmir'e gelen jokeyi KARATAŞ idaresinde, yarış içerisinde tek rakibi konumundaki INNOVATION'dan düzlük başında liderliği alıp, kolay bir şekilde kazanmasını beklediğim isimdir. GÜNÜN BANKOSU olarak öneriyorum...






MUAMMERAĞA:  Bu safkanı kış sezonu boyunca sizlere önermekten bıkmadım diyebilirim:) Müthiş potansiyelli bir orijini olmasını rağmen, henüz beklenen performanslarını sahaya yansıtabilmiş değil. DEMİRSOY gibi bir isimle 4/3 kardeş olan MUAMMERAĞA, yeni sezondaki ilk çim pist yarışına çıkıyor. Hazırlıklarında da fena görüntü sergilemeyen safkan, denk rakipler yanında ilk birinciliğine büyük bir sürprizle imza atabilir. Favorimdir.

Yine çok cazip bir isim olarak çıkmış olan KÖSEM SULTAN 'n da mutlak suretle dikkate alınması taraftarıyım. İlk koşusu ardından herkes tarafından dillendirilen kısrak, bugün ilk kez çim piste çıkıyor. Kimse de değerlendirmemiş amma velakin, bu kısrakta dün TAYKUT'u geçme başarısı gösteren FATİH AĞA gibi bir KAIZBERT & İBOCAN çapraz eşleşmesinden geliyor. Dolayısıyla potansiyel barındıran orijini itibariyle, yeterli tecrübeyi edinen KÖSEM SULTAN'dan çok etkili bir performans bekliyorum.






GÜNIŞIĞI: Yine takibimizde olan bir isim. Bu safkanın da kazanmış olduğu son yarış İzmir'de, 1400 yumuşak çim pistte KV mücadele. Uzun bir ara ardından tekrardan çim piste çıkan safkan, bu denli geri planda kalmışken, bomboş sikleti, lehine gidişat, pist ve mesafede kazanmasını beklediğim isimdir. Favorimdir.






Sitemiz özelinde reklam engelleyici programlar kullanmayarak, bizlere DESTEK olan herkese teşekkür ederiz.








ALTILI GANYAN ŞABLONUM

5-AL KANAT / 1,6,9,2
9-WRITE TO ELLIE / 7,8,3,2
7-TOMURCUK ÇİÇEK / 2,4
2-QUEEN OF PROTI           TUTTU:      6'LI GANYAN(9/2/4/2,5/3/9) :3.892,33 TL
3-MUAMMERAĞA / 9,2,10,13
13-GÜNIŞIĞI / 11,8,9,6,5

Tutar: 157,50 TL

Herkese Bol Şanslar Dilerim...






38 yorum:

  1. Günaydın kardeşim ağzına yüreğine sağlık verdiğin şahane tahminler için

    YanıtlaSil
  2. Emeğinize sağlık bol sans

    YanıtlaSil
  3. Güzel yorumlarınız için teşekkürler.bizde sizlere tam destek vermeliyiz 4_5 saniyemizi size ayirarak.sahsi fikrim bu başarılarınızın devamını diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Başarılarınızın devamını diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Bekliyoruz ustam emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Destek tamam altiliya devam..emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Sagol kardesim dun istanbul sablonun iyiydi Ben faydalandim

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar kardeşlerimize hergün destek olalım, zor birşey değil, yanlız bırakmayalım

    YanıtlaSil
  9. Emeğine sağlık kardeşim

    YanıtlaSil
  10. Emeğine sağlık kardeşim

    YanıtlaSil
  11. Emeğin için teşekkürler. Destek bizden,tahmin sizden.

    YanıtlaSil
  12. Beklediğin sayı olmadimi üstat paylasmaxin

    YanıtlaSil
  13. Sağol usta emgine saglik

    YanıtlaSil
  14. Reklamlara hep tikliyom erken olsa keske tahminler

    YanıtlaSil
  15. Emeğine sağlık bol şans

    YanıtlaSil
  16. Tşkler emeğine yüreğine sağlık ustam bol şanslar herkese

    YanıtlaSil
  17. Çok teşekkür ederiz emeğin için kardeşim

    YanıtlaSil
  18. Sayin arkadaşım vermis olduğun oyunlar icin ve emeklerin icin teşekkür

    YanıtlaSil
  19. Çok teşekkür ederiz emeğin için kardeşim

    YanıtlaSil
  20. Emeğine sağlık.Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  21. Süpersin emeğine sağlık bol şans

    YanıtlaSil
  22. Altılı işi senin işin abi başarıların daim olsun bol sans

    YanıtlaSil
  23. 157 tl bulamadıgım için yattım, eline saglık destek için reklama tıkladım

    YanıtlaSil
  24. Usta bu gün son ayakta yattım sana bakamadım zamanım yoktu sende 4 tekti

    YanıtlaSil
  25. Usta bu gün son ayakta yattım sana bakamadım zamanım yoktu sende 4 tekti

    YanıtlaSil
  26. Yorumlarınız çok çok iyi

    YanıtlaSil