28 Mart 2019 Perşembe

28 Mart Moon Shine ŞANLIURFA Tahminleri


Arkadaşlar, Dostlar, Değerli Takipçiler...

Sizlere ücretsiz bir şekilde en cazip isimleri bile önerip, sitemiz tahminlerinde fark yaratmaya devam ediyoruz. Sizler de bunları en ince ayrıntısına kadar görüyorsunuz.

Cazip olarak önerdiğim isimlerin kazanmasalar bile bir şekilde mücadele içerisinde olmaları, en kötü bir iki yarış sonra kazanmaları gibi takip listenizde de çok yararlı olabilecek isimleri sizlere önermekten asla çekinmediğimi de biliyorsunuz.


Bunca ince detayları hazırlarken, verdiğim emekte ciddi boyutlarda.
Emeğimize karşılık olarak sizlerden de herhangi bir ücret talep etmediğimizi de biliyorsunuz.
İstediğimiz sadece DESTEK için vaktinizden 2-3 saniye kadar ayırmanız.


Çünkü inanılmaz derecede ilgi gören tahminlerimizin yayınlandığı sitemizde, oldukça komik DESTEK rakamlarını görmek beni en fazla üzen konu.

Bunları yazıyorum, sürekli hatırlatmak zorunda kalıyorum.
Bu durumdan ben de mutluluk duymuyorum ama inanılmaz derecede vurdumduymazlık görüyoruz.
Ne kadar külfetli bir konu olabilir ki vaktinizden 2-3 saniye ayırıp bir tıklama ile DESTEK olmak :)

Bunu düşünüp biraz daha özveri ile yaklaşırsanız, son derece mutlu olurum.
Sizlerden göreceğimiz her destek, bizler için motive kaynağı oluyor.
Bunu bilip, buna göre davranırsanız, gerçekten mutlu oluruz.

Nasıl DESTEK olacağını bilmeyen takipçilerimiz oluyor.
Bu konu hakkında sorularınız ya da sorunlarınız varsa;


Twitter adresim: @1Kurtiniadis1
Facebook hesabım: Kurtiniadis Tahminleri  
Mail adresim: ben-sercan@windowslive.com

Sosyal medya ve mail hesaplarımdan aklınıza takılan soruları yöneltebilirsiniz.











ŞABLONUM

1.TAKILBERI // 2.3.5.8.12
2.GORGUNCAN // 1.2.3.5.8.10
2.UTKUNBABACAN // 3.7
5.JET HALIL                                           TUTTU: 741 TL
7.EGLENCE GUZELI // 11 // 3.8.12
3.DUKE OF KENT // 2.4.5.6.12

Tutar: 189 TL

Bol Şanslar...



1 yorum: