23 Mart 2019 Cumartesi

23 Mart Kurtiniadis İSTANBUL Tahminleri



2 GÜN ÜST ÜSTE,

PERŞEMBE İZMİR 3,892 TL

CUMA KOCAELİ 206 TL
CUMA İZMİR 114 TL

Kazandırmanın müthiş keyfiyle yolumuza devam ediyoruz.



Tek beklentimiz her daim olduğu gibi sadece DESTEKLERİNİZLE devam etmek olduğunu biliyorsunuz.

Bu yönde de küçük bir açıklama yapmak istiyorum.



Ayrıca; 
Bu tarzda planlı yayın yapmama kızan takipçilerim var.

Ancak bizlere hak verirsiniz ki ciddi emek ve zaman harcayıp hazırladığım tahminlerime verilen emeğin karşılığını görmemek en büyük üzüntüm. Ücretsiz bir şekilde tahminlerimizi sunuyoruz ve istediğimiz sadece sizlerin DESTEK olması. 2 saniyelik bir işlemle, keyifle okuyacağınız tahminlere gün içerisinde ulaşmanız ne sizler açısından büyük külfet, ne de benim için yaptığım bu planlı yayın kötü bir iş. Sizlerden para, aidat, ücret vs. gibi maddi yönden bir talebim yok.


Bu şekilde en azından yanımda kimlerin, ne kadarlık bir çoğunluğun olduğunu görmek adına gerçekten oldukça iyi bir veri.




Bir de ''sen ne yaparsan yap, kendini de yaksan ben sana destek olmam, yorumu okur çıkarım'' diyen gereksiz insanlar da var!
Allah'a havale ediyorum...


YETERLİ DESTEĞİ GÖREMİYORUZ, GÖREMEDİĞİMİZ İÇİN DE BEKLENTİ İÇERİSİNDE OLMAMIZ DOĞAL. YAPILAN HAKARETLER DE ORTADA! HEM DE BAŞARILIYKEN !!!








ARKADAŞLAR NE SÖYLESEK OLMUYOR. LÜTFEN BİRAZ ÖZVERİ ve DESTEK... 
ÇOK ZOR DEĞİL YA İNANIN! 









KARAÇELİK: Bu tarz sikletler altında koşmaya alışkın bir yapısı olan Kaizbert temsilcisi, bugün de sevdiği mesafelerden birinde, daha önce geride bıraktığı rakipleri ve benzer güçteki rakiplerle yarışacak. Koşu temposunun da ağır geçeceğini düşünürsek, ön tarafa biraz daha yakın takip etmesi durumunda, uzun düzlük sprintiyle, ağır kilosuna rağmen kazanan isim olacaktır. Favorimdir.

  • En ciddi rakibinin yükselen form durumuyla KELEMER olmasını bekliyorum. DALOĞLU ve ÇAKMAKŞAH ikilisi süren form durumlarıyla kendilerine şans yaratmaları yüksek ihtimal dahilinde olan safkanlar. Son olarak KARAGÜL BEYİ'nin kuponlara eklenmesi gerektiğine inanıyorum...






LUPO UNO: Çok uzun süredir bu koşuya hazırlanan KURTINIADIS'in kardeşi :) Oldukça düzenli işlerle sabırla hazırlanmış olmasının yanında, çok iyi bir eşkale sahip olan taydan çok iyi bir performans sergileyerek yarış yaşamına başlamasını bekliyorum. Özellikle sondan bir önceki galobunda 1200'ü 1,14 /  1000'i 1,01 sonu 24 çok rahat yapan tay, etkili jokeyi idaresinde kazanarak başlayabilir. Favorimdir.

  • İdman durumlarını çok beğendiğim BALDEMAR ve CARROT ikilisi, favorime en ciddi rakip olacak isimlerdir.






JACK SPARROW: Son koşusunu canlı izlediğim safkanı oldukça beğenerek bir sonraki yarış için takibe almıştım. Bugün biraz daha süratli tempolarda şansının  oldukça yükseldiğine inanıyorum. Form durumu da çok iyi olan safkandan, etkili düzlük sprintiyle birinciliğe uzanmasını bekliyorum. Favorimdir.

  • En ciddi rakibinin LEAD SOLDIER olmasını bekliyorum. Kalite safkan KIZIL TÜY ve formda jokeyi idaresinde JIMINY CRICKET'i de yazarak bu koşuyu geçebileceğimizi düşünüyorum.





ÇELİKMAN: Önde bomboş kalacağı bir grup yakalamış. Grupta da diş geçiremeyeceği isim yok gibi. Starttan çıktığı gibi kazanmasını bekliyorum. GÜNÜN BANKOSUDUR...





LIFETIME: Son idman görüntüsü oldukça iyiydi. Form durumunda da belirgin yükselmeler söz konusu. Bugün de yatkın olduğu pist ve mesafede, bomboş sikletiyle kazanabileceğini düşünüyorum. Favorimdir.

  • En ciddi rakibi tabii ki CANGUVEN'dir. Sonrasında ise NEW EPOCH, KEMANCI KIZ ve DİABOLİK üçlüsünün de geniş kuponlarda mutlak suretle değerlendirilmesi gerektiğini düşünüyorum.





RED TORNADO: İlk koşusunda da sizlere alternatif tek olarak önermiş olduğum bir isimdi. Düzlükte müthiş bir sprintle gelse de avansı alan KAYI BEYİ'ne yapabileceği fazla bir şeyi yoktu. Bugün hem koşu görmüş olmasının yanında eküri avantajıyla da sahaya çıkacak olan safkandan çok etkili bir performans sergilemesini bekliyorum. Alternatif tek adayımdır.

  • En ciddi rakibinin idman görüntüsünde eşkaline hayran kaldığım BARBAROSSA olmasını bekliyorum. Koşuda son şansı ise devam eden form durumuyla PATRIOTTICO'ya veriyorum..











ALTILI GANYAN ŞABLONUM

1-KARAÇELİK / 6,3,4,5
10-LUPO UNO / 1,4
4-JACK SPARROW / 7,6,5
2-ÇELİKMAN
7-LIFETIME / 1,3,9,8
10-RED TORNADO / 2,9

Tutar: 63 TL

Bol Şanslar...


5 yorum:

  1. Emeklerinden dolayı seni tebrik ediyorum İnşallah bundan sonraki oyunların hepsi para verir de o zaman altının en gerçek olduğu yer abii ki oyunun tutması İnşallah o

    YanıtlaSil
  2. Yaptığım bütün emeklilere gönülden destekliyorum bundan sonraki oyunlarında para vereceğini düşünerekten senin ne kadar değerli bir yorumcu olduğunu ben biliyorum bunu tekrardan bizlere göstermeni canı gönülden isterim

    YanıtlaSil
  3. Abi sen bir dahisin senin sayende 4 gündür oyun buluyorum az da olsa çokta olsa yakalıyorum sonuçta allah senden razı olsun lütfen tahminlerine devam et abi sen gereksiz insanlara bakma.

    YanıtlaSil