24 Mart 2019 Pazar

24 Mart Kurtiniadis İZMİR Tahminleri










Tek beklentimiz her daim olduğu gibi sadece DESTEKLERİNİZLE devam etmek olduğunu biliyorsunuz.

Bu yönde de küçük bir açıklama yapmak istiyorum.



Ayrıca; 
Bu tarzda planlı yayın yapmama kızan takipçilerim var.

Ancak bizlere hak verirsiniz ki ciddi emek ve zaman harcayıp hazırladığım tahminlerime verilen emeğin karşılığını görmemek en büyük üzüntüm. Ücretsiz bir şekilde tahminlerimizi sunuyoruz ve istediğimiz sadece sizlerin DESTEK olması. 2 saniyelik bir işlemle, keyifle okuyacağınız tahminlere gün içerisinde ulaşmanız ne sizler açısından büyük külfet, ne de benim için yaptığım bu planlı yayın kötü bir iş. Sizlerden para, aidat, ücret vs. gibi maddi yönden bir talebim yok.


Bu şekilde en azından yanımda kimlerin, ne kadarlık bir çoğunluğun olduğunu görmek adına gerçekten oldukça iyi bir veri.



ARKADAŞLAR NE SÖYLESEK OLMUYOR. LÜTFEN BİRAZ ÖZVERİ ve DESTEK... 
ÇOK ZOR DEĞİL YA İNANIN! 





BİRDELLO: Geçtiğimiz sezon özellikle çim pistteki müthiş son 4 koşusundan 3 birincilik 1 ikincilik çıkartıp, kış sezonunda kum pistte koşmak yerine çok doğru bir kararla çim pist yarışlarını beklemek için ara vermiş bir isimdi. Vermiş olduğu arada da bu koşusu için güzel bir hazırlık döneminden geçirilen safkan, sert rakipler yanında mücadele edecek olsa da, lehine pist, mesafe ve uyumlu jokeyi idaresinde, düzlük üzerinde yapacak olduğu etkiili sprintiyle kazanabileceğine inanıyorum. Favorimdir.







YÜCEDAĞ: Son koşusunda uzun mesafede boşlukta elde etmiş olduğu üçüncülüğünü beğendiğim safkan, bugün daha iyi hazırlıklarla lehine gidişatta bomboş sikletiyle mücadele edecek. Son yarış galobundaki genel görüntüsünü de oldukça beğendiğim safkandan etkili bir performans sergilemesini bekliyorum. Favorimdir.







JUNGLE MAN: Gerek eşkali, gerekse de yarış içerisinde sergilediği aksiyonları itibariyle çok beğendiğim ve farklı bir safkan olduğunu düşündüğüm bir isim. Bugün de jokeyi Özcan Yıldırım'ın binebileceği isimler arasında direkt tercihlediği bir safkan olmasının yanında, daha önce geride bırakmış olduğu rakipleri ve benzer güçteki isimler arasında yarışacak olmasından ötürü bir kez daha kazanabileceğine inanıyorum. Mesafeden ötürü biraz çekincem olsa da, kazanmasını bekliyorum. GÜNÜN BANKOSUDUR... 






PERFECT RUNNER: Eşkaline hayran olduğum bir diğer isim de bu safkan. Tam bir mesafe atı ve bunu da yarış içerisindeki aksiyonlarıyla kanıtlıyor. Bugün uzun bir süre sonra 2.çim pist yarışına çıkacak olsa da, bu piste de oldukça yatkın bir kan hattına sahip. Stili bir kaç isim olsa da, ön tarafa yakın konumlanarak yarışmasını beklediğim PERFECT RUNNER, stiline uygun jokeyi idaresinde, kazanacağına inandığım isimdir. Favorimdir...








ÖZERDİNÇ: Her ne kadar kendisi için ters bir mesafede yarışacak olsa da, daha önce bu tarz uzun mesafelerde etkili performanslarını hatırlayacağımız bir isim. Apranti yarışı olmasından ötürü, tempo ve gidişatların enteresan şekilde değişebileceğini düşünüyorum. Özellikle Arbedaş ve Güngör Ağa ikilisi ön tarafa sert gelip mücadeleyi baştan sert başlatabilirler. Beyaz Kule'nin de katılımıyla tempo biraz daha yükselecektir. Stili gereği bu rakipleri önüne alarak 4-5 gibi takip etmesini bekledim ÖZERDİNÇ, yetenekli aprantisi idaresinde yarışı KAFADAR'dan çalabilir. Favorimdir.

  • Tek rakibinin yorumda da belirttiğim üzere uyumlu aprantisi idaresinde KAFADAR olmasını bekliyorum...







BEYŞEHİR GÜZELİ: Takibimde olan bir isim. Son koşusunu da pek ölçü almamak gerektiğine inanıyorum. Bugün için rakipleriyle çok ciddi bir kilo avantajı olmasının yanında, lehine pist ve mesafede kazanarak ciddi bir sürprize imza atmasını bekliyorum. Favorimdir.









ALTILI GANYAN ŞABLONUM

7-BİRDELLO / 5,6,9
11-YÜCEDAĞ / 6,3,4,5
4-JUNGLE MAN                          TUTTU: 2.485,94 TL
6-PERFECT RUNNER / 13,5,12,8
6-ÖZERDİNÇ / 4
14-BEYŞEHİR GÜZELİ / 2,3,1,4,10,5,9,15,7,11

Tutar: 154 TL





22 yorum:

  1. Her zaman destek olmak gerekiyor arkadaslar tahminlere bakip cikmak emek hirsizligi gibi oluyor. Lutfen desteklerinizi esirgemeyin. Emeginize saglik.

    YanıtlaSil
  2. Hayırlısı olsun bol sans herkeze

    YanıtlaSil
  3. Yapacağın iş basit usta siteyi paraliya cevireceksin oyun alıp kaçanlar giremeyecek

    YanıtlaSil
  4. Abi dört gözle bekliyorum tahminini yayımlarmısin lutfen

    YanıtlaSil
  5. Emeğinize sağlık gerçekten çok başarılısınız

    YanıtlaSil
  6. Beklmedeyiz destege devamm

    YanıtlaSil
  7. Sizi takip etmek güzel. ..

    YanıtlaSil
  8. Süpersin kaptan teksin bu alemda

    YanıtlaSil
  9. Hayırlı olsun bol kazançlar

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler sayende aldik

    YanıtlaSil
  11. Tenrikler yine icerde altili

    YanıtlaSil
  12. Tebrikler yine icefde altili

    YanıtlaSil
  13. Emeğinize sağlık hocam harikasınız

    YanıtlaSil
  14. Cok basarılı buluyorum arka arkaya 3 6lı buldum sayenizde cok tesekkür eder başarılarınızın dewamını dilerim...
    Sevgiler 🐞🐞🐞

    YanıtlaSil
  15. Dostum emekleriniz için teşekkürler...

    YanıtlaSil