1 Nisan 2019 Pazartesi

1 Nisan Kurtiniadis BURSA Tahminleri





SAVAŞ ATI: Son koşusunda cazip konumdayken sizlere favori olarak önermiştim. Son metrelere kadar da birincilik mücadelesi içerisinde kalan safkan, o gün için sert preslere maruz kalmasa çok daha diri bir düzlük yarışı yapabileceğini düşünüyorum. Bugün de stili rakipler ile mücadele edecek olsa da, son koşusundaki gibi sert preslere maruz kalacağını düşünmüyorum. Düzlüğe biraz daha diri çıkmasını beklediğim safkan, düzlük boyu da rakiplerine direnip kazanabilir. Bir kez daha Favorimdir.

Son koşusunu müthiş bir sprintle kazanan ALİDEV, aynı koşudaki diri görüntüsünü çok beğendiğim JUST RUN ve genel itibariyle kısa mesafelerde başarılı olsa da, bu tarz yarışlarda da zaman zaman başarılı neticelere imza atan HILL HEAD sırasıyla şans verdiğim isimlerdir. 





REŞİTBEY: Son iki koşusunda takı değişikliği ile koşuya başlayan safkan, bundan olumsuz etkilendiğini düşünüyorum. Kaldı ki önceki yarışlarında bugünkü takılarıyla yarışmış, gayette başarılı performanslara imza atmıştı. Bugün de aynı takılarıyla piste çıkacak olan safkan, gidişat açısından da oldukça avantajlı bir şekilde yarışacak. Stili rakiplerinin varlığı ve ağır sikletine rağmen ön tarafta fazlaca rahatsız edilmeyeceğine inandığım safkan, düzlük boyu da rakiplerine direnerek kazanabilir. Favorimdir.

Grubun en formda ismi olan AKÇAAĞA, cazip konumda yarıştığı son koşusunda sizlere önerdiğim ve kazanırken bizleri yanıltmayan YÜCEDAĞ ve ağır kilosuna rağmen lehine gidişatta, uygun rakipleriyle yarışacak olmasından ötürü şansını çok arttıran NİZİP FIRTINASI bu koşuda sırasıyla şans verdiğim isimlerdir.






SAHRA GÜNEŞİ: Özellikle anne hattından gelen yüksek potansiyeli sebebiyle takip ettiğim bir isim olduğunu belirteyim. Annesi Thunder Wolf; FARİLYALI ve COSMIC DANCER ile anne kardeşi. Dolayısıyla kan hattı bakımından oldukça iyi bir isim. Sondan bir önceki koşusunda da sergilediği performansı beğendiğim SAHRA GÜNEŞİ, yapmış olduğu son yarış galobunda da oldukça iyi bir görüntü sergilemiş olmasından ötürü form durumunda olan yükseliş sebebiyle her an patalama yapabileceğine inandığım bir isimdir. Denk rakipleri arasında kazanabilir. Favorimdir.

Adana'da iyi yarışlar yapıp, el değiştirerek BURSA'ya getirilen CASAMIRO, İstanbul'daki başarısız yarışları ardından Bursa'da yatkın olduğu piste çıkacak LAST MY DARLING ikilisi favorime rakip olarak gördüğüm isimlerdir. 






GÖLDEM: Her ne kadar rakiplerine oranla ağır siklet altında yarışacak olsa da, son derece müsait ve bu kilo farkını rahatlıkla verebileceği isimelere karşı mücadele edecek. Müthiş form durumunu sürdüren kısrak, hemcins rakipleri yanında, uyumlu jokeyi idaresinde, çok büyük bir aksilik yaşamadığı müddetçe, kolay kazanmasını bekliyorum. GÜNÜN BANKOSUDUR...








PARSALI ATAKAN: Başarısız kaldığı son yarışının ardından yaklaşık 2 ay kadar geri alınıp dinlendirilen ve bu süreçte idmanlarını aksatmadan gerçekleştiren safkan, uzun galoplarla hazırlandı. İlk ayaktaki H-16 yarış kaydını sildirip bu koşuya tam hedef bir şekilde gelen safkan, iyi hazırlıkları ve uyumlu aprantisi idaresinde, kazanabileceğine inanıyorum. Favorimdir.

En ciddi rakibinin ağır sikletine rağmen DÖKERSON olmasını bekliyorum. Verdiği kısa ara ardından bir koşu gören HAS, bugün sprintinde gecikmezse BIG MAN, son koşusunu önde boş kalıp kazanan ve bugün stili rakipleri olsa da devam eden form durumuyla YILMAZHAN bu koşuda sırasıyla şans verdiğim isimlerdir







MEMBRAN GRADE: Aracı ekürisi yetiştirmesi olan bu kısrak, ilk iki koşusunda başarısız neticeler elde edip sahip değiştirildi ve Bursa'ya getirildi. Ocak ayından bu yana idman pistinde olan kısrak, düzenli ve dereceli galoplarla bugünkü jokeyi idaresinde eksiksiz bir şekilde hazırlandı. Bu koşusunda da dilbağı takı ilavesiyle yarışa katılacak olmasından ötürü de bu takı değişikliğinin olumlu etki sağlayacağını düşünüyorum. Denk rakipler arasında kazanabileceğine inanıyorum. Favorimdir.

Annesi FİYAN'dan ötürü farklı bir gözle takip ettiğim BİRANDA, son iki koşusuyla birlikte yükselen form grafiğine sahip olduğunu gösterdi. Bugün de etkili olacaktır. Kaliteli pedigrisiyle MONTA TAMARA, son yarışı çok kötü olsa da Bursa pistini seven STRONGER ve başarılı ikincili ile STAR GOLD sırasıyla şans verdiğim isimlerdir.









Bunları yazıyorum, sürekli hatırlatmak zorunda kalıyorum.
Bu durumdan ben de mutluluk duymuyorum ama inanılmaz derecede vurdumduymazlık görüyoruz.
Ne kadar külfetli bir konu olabilir ki vaktinizden 2-3 saniye ayırıp bir tıklama ile DESTEK olmak :)

Bunu düşünüp biraz daha özveri ile yaklaşırsanız, son derece mutlu olurum.
Sizlerden göreceğimiz her destek, bizler için motive kaynağı oluyor.
Bunu bilip, buna göre davranırsanız, gerçekten mutlu oluruz.

Nasıl DESTEK olacağını bilmeyen takipçilerimiz oluyor.
Bu konu hakkında sorularınız ya da sorunlarınız varsa;


Twitter adresim: @1Kurtiniadis1
Facebook hesabım: Kurtiniadis Tahminleri  
Mail adresim: ben-sercan@windowslive.com

Sosyal medya ve mail hesaplarımdan aklınıza takılan soruları yöneltebilirsiniz.






BİZ NE DESEK BOŞ, DİKKAT ÇEKMEK İSTEDİĞİMİZ HİÇ BİR KONUDA REAKSİYON ALAMIYORUZ, DESTEK DİYE KONUŞUYORUZ, DESTEKTE GÖREMİYORUZ. 
HER İŞİN BİR ÇÖZÜMÜ ELBET VAR SEVGİLİ DOSTLAR... 
DESTEK OLAYINI DA BİR ŞEKİLDE BERTARAF EDECEĞİZ :) 
DESTEK OLAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİZ











ALTILI GANYAN ŞABLONUM

6-SAVAŞ ATI / 9,3,4
3-REŞİTBEY / 5,8,2
8-SAHRA GÜNEŞİ / 3,7
1-GÖLDEM
6-PARSALI ATAKAN / 1,7,2,3
5-MEMBRAN GRADE / 2,7,9,8

Tutar: 84 TL

Herkese Bol Şanslar Dilerim...


6 yorum:

  1. Başarılar paylasimlarini bekliyorum.emegine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Yorumlariniz icin tesekkur ederiz deniz tekstil

    YanıtlaSil
  3. Emegine saglık üstadım seni daha yeni takip etmeye başladım

    YanıtlaSil
  4. Sizi yeni takip etmeye başladım

    YanıtlaSil