10 Nisan 2019 Çarşamba

10 Nisan Kurtiniadis İSTANBUL Tahminleri








Malumunuz DESTEK konusunda müzdaribiz. Bursa ve İstanbul  tahminlerimi de her koşulda bizlere DESTEK olan takipçilerim için hazırladım. Umarım gün sonunda fayda sağlayabiliriz.


Ben yanımda duran, DESTEK tıklamalarıyla ilerlememi isteyen Takipçilerimin DESTEKLERİYLE yoluma devam etmek istiyorum.

ÜCRETSİZ bir şekilde devam ettiğim bu oluşumda sizlerden istediğim sadece 5 saniyenizi ayıracağınız bir DESTEK TIKLAMASI...

ÇOK MU ŞEY İSTİYORUM?

Biraz daha özveri ile yaklaşıp, yanımda durup DESTEK OLMAKTAN ERİNMEZSENİZ, bundan sonraki dönemde de sizlerle ÜCRETSİZ BİR ŞEKİLDE yürüme şansımız olacak....










Ben sizlerden çok külfetli bir çaba istemiyorum. 
2 saniyenizi ayırarak destek olun, hepsi bu.

İSTANBUL TAHMİNLERİM DESTEK GÖREMEDİĞİMİZ İÇİN YORUMSUZ BİR ŞEKİLDE, SADECE HER KOŞULDA DESTEK OLAN TAKİPÇİLERİM ADINA DÜZENLENMİŞTİR. EKSİK OLMASINLAR..










KAİNATIM: Takibimde olan bir isim. Bugün de son derece uygun bir grupta, lehine gidişatta, etkili jokeyi idaresinde yarışacak olmasından ötürü, kazanmasını bekliyorum. Zor programda BANKOM KAİNATIM'dır... 








ŞABLONUM

6-KING OF TATVAN / 1,2
2-OĞLUMVOLKAN / 4,12,7,3
3-KAYI OVASI / 1,4,6,5
5-ÖNCÜPINAR / 7,2
4-KIRCAALİ / 1,5,3
9-KAİNATIM

Tutar: 63 TL

Bol Şanslar...


3 yorum:

  1. Tesekkur ederiz usta deniz tekstil

    YanıtlaSil
  2. Emeklerine saglık TŞKLER kaptan

    YanıtlaSil
  3. Mesajlarimizi gonderiyoruz okunuyormu haberimiz olmuyor bence takip yapan lar ve meil atanlar onlara tahminleri gonderseniz takipçileriniz belli olur herşeyden once çalişmalariniz için teşekürler yorumlarınız harıka ve güzel bir ste farkini gorüyorum

    YanıtlaSil