7 Nisan 2019 Pazar

7 Nisan Algoritma İZMİR Tahminleri











Ben yanımda duran, DESTEK tıklamalarıyla ilerlememi isteyen Takipçilerimin DESTEKLERİYLE yoluma devam etmek istiyorum.

ÜCRETSİZ bir şekilde devam ettiğim bu oluşumda sizlerden istediğim sadece 5 saniyenizi ayıracağınız bir DESTEK TIKLAMASI...

ÇOK MU ŞEY İSTİYORUM?

Biraz daha özveri ile yaklaşıp, yanımda durursanız, bundan sonraki dönemde de sizlerle ÜCRETSİZ BİR ŞEKİLDE yürüme şansımız olacak....




Hem yanımızda olanı göreceğiz, hem de bizlere destek olup tahminlerimizi görmek isteyeni. 
İyi niyetliyle, kötü niyetliyi bir nevi ayıracağız. 

Herkese bol şanslar...


BİZ NE DESEK BOŞ, DİKKAT ÇEKMEK İSTEDİĞİMİZ HİÇ BİR KONUDA REAKSİYON ALAMIYORUZ, DESTEK DİYE KONUŞUYORUZ, DESTEKTE GÖREMİYORUZ. 
HER İŞİN BİR ÇÖZÜMÜ ELBET VAR SEVGİLİ DOSTLAR... 
DESTEK OLAYINI DA BİR ŞEKİLDE BERTARAF EDECEĞİZ :) 
DESTEK OLAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİZ.  


YANIMDA DURAN HERKESİN DESTEĞİNİ BEKLEDİĞİMİ BELİRTİYORUM, SİZLERDEN DE BÜYÜK DESTEK BEKLİYORUM. 
UMARIM BEKLEDİĞİM DESTEĞİ GÖREBİLİRİM.














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder