11 Nisan 2019 Perşembe

11 Nisan Kurtiniadis ŞANLIURFA Tahminleri











MISS SEBAHAT: İlk koşusunda bizim o gün için bankomuz olan Hazine Malı'na fotoda mağlup olup ikincilikle yetinmiş olsa da, sergilemiş olduğu müthiş performansı sebebiyle dikkat çekici bir başlangıç yapmıştı. Ayağına oldukça seri bir isim olmasından ötürü, bugün de ilk koşusuna benzer bir performansı sahaya yansıtacağına inanıyorum. Kazanmasını bekliyorum. GÜNÜN BANKOSUDUR...


FERZANDE KIZ: Takibimde olan bir isim. Bugün de denk rakipler arasında bomboş sikletiyle, lehine gidişatta yarışacağı için, etkili bir performans sergilemesini bekliyorum. Favorimdir. . .


ALTINSİMA: Gruptaki safkanların yarısından fazlası ön tarafa çıkıp sert tempo yapmaya meyilli isimlerden oluşuyor. Dolayısıyla koşu temposu anormal derecede yükselecektir. Düzlük sprinti kuvvetli olan ALTINSİMA'da bir müddettir takip ettiğim bir isim. Bugün için hazırlıklarını da oldukça beğendiğimden dolayı, etkili bir koşu yapmasını bekliyorum. Favorimdir.


BLACKS WINNER: En sevdiği gidişat tarzında bir koşuda yarışacak olmasından ötürü, kazanma şansını çok yüksek gördüğüm bir isim. Ön tarafta süratli tempoya girebilecek isimlerden ötürü, tempolar istediği seviyelere çıkacak olmasından dolayı, düzlükte o bilindik etkili sprintiyle kazanmasını bekliyorum. Ekonomik  kurgular için alternatif tek adayımdır...



BİLEKKAYA: Bir müddettir takip ettiğimi biliyorsunuzdur. Bu tarz uzun mesafeli koşularda özellikle biraz süratli geçen koşularda, düzlük üzerinde çok etkili sprintle sonuca gidebilen bir isim. Bugün de 47,5 kg gibi ciddi bir siklet avantajıyla yarışacak olmasından ötürü, düzlük üzerinde yapacağı etkili sprintiyle kazanabileceğine inanıyorum. Favorimdir.



CRANBERRY QUEEN: Son iki koşusunda ilgililerinin DB denemesi ve bu takı değişikliğinin olumsuz etki etmesiyle başarısız neticeler elde eden kısrak, bugün yine DB takısı olmadan eski takılarıyla start alacak. Son idmanlarında da yükselen bir formu olduğunu gözlemlediğim kısrak, büyük bir sürprize imza atarak kazanabilir. Favorimdir.



Malumunuz DESTEK konusunda müzdaribiz. Ben yanımda duran, DESTEK tıklamalarıyla ilerlememi isteyen Takipçilerimin DESTEKLERİYLE yoluma devam etmek istiyorum.

ÜCRETSİZ bir şekilde devam ettiğim bu oluşumda sizlerden istediğim sadece 5 saniyenizi ayıracağınız bir DESTEK TIKLAMASI...

ÇOK MU ŞEY İSTİYORUM?

Biraz daha özveri ile yaklaşıp, yanımda durup DESTEK OLMAKTAN ERİNMEZSENİZ, bundan sonraki dönemde de sizlerle ÜCRETSİZ BİR ŞEKİLDE yürüme şansımız olacak....





Ben sizlerden çok külfetli bir çaba istemiyorum. 
2 saniyenizi ayırarak destek olun, hepsi bu.









ALTILI GANYAN ŞABLONUM

10-MISS SEBAHAT
12-FERZANDE KIZ / 10,2,5,6
2-ALTINSİMA / 3,6,7
1-BLACKS WINNER / 8
11-BİLEKKAYA / 1,2,3,4,5,6,7,9
3-CRANBERRY QUEEN / 4,2,12,11,1,7,6,5

Tutar: 162 TL

Herkese Bol Şanslar...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder