15 Nisan 2019 Pazartesi

15 Nisan Sadettin Sarıkaya BURSA Tahminleri







1.Ayak: İlk defa start alacak tayların mücadelesinde, Halil Altın'ın kendi hazırladığı bütün idmanlarını yaptırdığı TAŞIYICI'nın yeterli hazırlıklarıyla yarış hayatına kazanarak başlamasını bekliyorum. Günün ilk bankosu TAŞIYICI.






2.Ayak: Kilosu ağır olsa da güzel formuyla istikrarlı şekilde iyi yarışlar yapan ASİLBAKİ favorim. 2 yarıştır kaçarak bitiren BAGÜRGÜZELİ aynı taktikle kazanabilir daha sonra son yarışında bu gruptan bir çıt üst gruptaki atlarla koşmuş jokeyinin sonlarda kazanamayacağını anlayınca teşviği kesmesine rağmen ön grubun hemen arkasında yarışı bitiren SHEHZADE ve son olarak Dikencik ekürisi N.Şen uyumu son zamanlarda dikkat çekiyor, deplasmanlarda bombayı patlatan ekip kendi evinde de bombayı TUĞTEKİN ile patlatabilir.






3.Ayak: 5 gün önce İstanbul'da süper yarış çıkartıp bu gruptan çok çok daha iyi atları 6 boyla geçen BEYZA SULTAN'ın vasat rakiplerini geçmesi normal sonuç olur. Aslında bu tarz büyük sürpriz yapan atlar bir sonraki yarışlarında daha uygun rakiplere çoğu zamanla geçiliyor fakat bu kısrak geçtiğimiz yıllarda Kv yarışlarda başarılı olmuş, şu an çok daha iyi yerlerde olan rakiplerine zor anlar yaşatıyordu. Son yarışıyla forma girdiğini ispatlayan kısrak çerez rakiplerini rahat geçmesini bekliyorum. Günün ikinci ve en sağlam bankosu BEYZA SULTAN.







4.Ayak: Bavi Reş'in kardeşi olan, ayağına çabuk süratli isim SINGLE CAR yarış hayatına kazanarak başlamış daha sonra Kv yarışlar koşmuş bu gruptan çok daha sert rakiplerle mücadele etmiş olan safkan 2 ay aranın ardından 3 yarış görmüş ve tekrar 1 aylık araya gitmiş. 1 aylık arada 2 hafta çalışmayan 2 hafta çalışan özellikle 65 kiloyla çok rahat yapmış olduğu galoplarını çok beğendim safkan startla alacağı liderliği kimseye vermeyip uygun rakiplerini geçecektir. Günün üçüncü bankosu SINGLE CAR.






5.Ayak: Bu Şart 1 yarış bana çok denk geldi. Sürpriz kokan bu yarışta Hepsi yazıp rahat izleme tarafındayım.







6.Ayak: Son iki yarışı birbirinin kopyası olan, yarış içinde en sonlarda giden hiç kazanamayacak izlenimi versede son metrelerde kanatlanıp gelen ALİDEV, Oğlum Ozan ve Drummer'in tempo verecekleri yarışta sonlardaki etkili sprintiyle geçmiş olduğu rakiplerini birkez daha geçmesini bekliyorum. Günün dördüncü bankosu ALİDEV.






Malumunuz DESTEK konusunda müzdaribiz. Ben yanımda duran, DESTEK tıklamalarıyla ilerlememi isteyen Takipçilerimin DESTEKLERİYLE yoluma devam etmek istiyorum.

ÜCRETSİZ bir şekilde devam ettiğim bu oluşumda sizlerden istediğim sadece 5 saniyenizi ayıracağınız bir DESTEK TIKLAMASI...

ÇOK MU ŞEY İSTİYORUM?

Biraz daha özveri ile yaklaşıp, yanımda durup DESTEK OLMAKTAN ERİNMEZSENİZ, bundan sonraki dönemde de sizlerle ÜCRETSİZ BİR ŞEKİLDE yürüme şansımız olacak....





Ben sizlerden çok külfetli bir çaba istemiyorum. 
2 saniyenizi ayırarak destek olun, hepsi bu.








ŞABLONUM

1.Ayak: 7 TAŞIYICI
2.Ayak: 2, 3, 5, 4
3.Ayak: 5 BEYZA SULTAN
4.Ayak: 5 SINGLE CAR
5.Ayak: HEPSİ
6.Ayak: 6 ALİDEV

Tutar: 3.08 TL




1 yorum: