10 Nisan 2019 Çarşamba

10 Nisan Kurtiniadis BURSA Tahminleri













MEGIC IVALIO: Kocaeli pistinde kazanmış olduğu son yarışında da alternatif tek olarak sizlere önerdiğim safkan, beklediğim gibi kolay bir birincilik elde ederek bizleri de o gün için mahçup etmemişti. Bugün de Bursa'da yine kısa mesafeli bir koşuda, son yarışına oranla daha müsait rakipler yanında yarışacak olmasından ötürü, son yarışına oranla 5 kg daha azalan sikletiyle, büyük bir aksilik yaşamadığı müddetçe,  kolay bir birincilik elde etmesi gerekir diye düşünüyorum. GÜNÜN BANKOSUDUR...








FERHATHAN: Stili rakibi Queen Leonessa olsa da, ben bu kısrağın Ferhathan kadar ısrarcı olup liderlik için sert tempoya gireceğini düşünmüyorum. Dolayısıyla önde boş kalması muhtemel safkan, tempoyu biraz rölanti tutup viraj üzerinde iyice temposunu arttırıp arka gruptan biraz avanslı bir şekilde düzlüğe çıkarsa, yakalanma ihtimalini düşük görüyorum. Favorimdir.








KIVRAKTAY: Özellikle son koşusunda çok iyi performans sergileyen safkan fotoda ZEKİOĞLUM'a mağlup olmasına rağmen dikkat çekici bir performansa imza atmıştı. Bugün de aprantilere mahsus bu koşuda, lehine pist ve mesafede, üstelik öyle aman aman tempoların oluşmayacağı yarışta gidişat avantajını elinde bulundurarak yarışacak. Son yarışında yapmış olduğu gibi önde kaçacak olan atları yakın takibe alıp düzlük başında arttıracağı temposuyla liderliği alıp, fotoya kadar korumasını bekliyorum. Favorimdir.








ILDIR RÜZGARI: 4 aylık bir ara verip kış sezonunu dinlenerek geçiren kalite safkan ILDIR RÜZGARI, Şubat ayından bu yana yapmış olduğu uzun ve rahat galoplarla çok iyi bir nefese ve forma sokularak bu yarışına hazırlandı. Geçtiğimiz sezon son 5 koşusunda 60 ve üzeri sikletlerle yarışmasına rağmen 3 birincilik elde eden safkan, bu birincilikleri içerisinde yine böyle kısa aradan döndüğü yarışında, 62 kg sikletiyle zorlanmadan kazandığı bir yarışı da mevcut. Yani bu safkana kısa süreli dinlenmeler oldukça yarıyor. Bugün 55 kg sikletiyle oldukça avantajlı konumda yarışacak safkan, gidişat açısından da ciddi bir avantajı elinde bulunduruyor. Sabırlı bir bekleme ile ön tarafa fazla avans vermeden düzlüğe çıkıp, yapacağı etkili sprintiyle kazanmasını bekliyorum. Alternatif tek adayımdır.








NİĞDE BEYİ: Ön tarafta oluşacak yüksek süratin, bu safkanın oldukça lehine bir avantaj yaratacağına inanıyorum. Son koşusunda İzmir'de CASTAWAY ve MEGIC IVALIO arkasında geciken sprinti sebebiyle diri bir 3.lük elde ederken dikkatimi çekip, takibime aldığım safkan, bugün nispeten daha müsait rakipleri yanında, uyumlu jokeyi idaresinde yarışacak. Çelikyurt'un düzlükte sertlik yapması sebebiyle sıkıntılar yaşayabileceğini, yakın pres yapacak olan diğer safkanlarında öndeki tempo sebebiyle düzlükte sallanacaklarını düşünmemden ötürü, ön taraftan fazla kopmadan düzlüğe çıkması durumunda, etkili sprintiyle kazanabileceğine inanıyorum. Alternatif tek adayımdır.








OĞLUM KAYRA: Geçtiğimiz sezon uzun-kısa demeden, iyi rakipler yanında bile oldukça etkili performanslar sergileyip, istikrarlı neticeler elde eden safkan, vermiş olduğu 4 aylık ara sonrası Kocaeli'nde etkili bir performansla kazanarak yeni sezona başladı. Bu sezon da başarılı yarışlar yapacağının sinyalini veren safkan, bugün de daimi aprantisi eşliğinde yarışa katılacak olmasının ciddi avantajını elinde bulundurmakta. Lehine pist ve mesafede, uyumlu aprantisi eşliğinde, çok daha hazır bir şekilde koşuya katılacak olmasından ötürü bir kez daha kazanabileceğine inanıyorum. Favorimdir.












Merhaba...




Malumunuz DESTEK konusunda müzdaribiz. Bursa ve İstanbul  tahminlerimi de her koşulda bizlere DESTEK olan takipçilerim için hazırladım. Umarım gün sonunda fayda sağlayabiliriz.


Ben yanımda duran, DESTEK tıklamalarıyla ilerlememi isteyen Takipçilerimin DESTEKLERİYLE yoluma devam etmek istiyorum.

ÜCRETSİZ bir şekilde devam ettiğim bu oluşumda sizlerden istediğim sadece 5 saniyenizi ayıracağınız bir DESTEK TIKLAMASI...

ÇOK MU ŞEY İSTİYORUM?

Biraz daha özveri ile yaklaşıp, yanımda durup DESTEK OLMAKTAN ERİNMEZSENİZ, bundan sonraki dönemde de sizlerle ÜCRETSİZ BİR ŞEKİLDE yürüme şansımız olacak....










Ben sizlerden çok külfetli bir çaba istemiyorum. 
2 saniyenizi ayırarak destek olun, hepsi bu.
İSTANBUL TAHMİNLERİM SİZLERDEN GELECEK DESTEĞİN YOĞUNLUĞUNA GÖRE YAYINLANACAKTIR. BİLGİLERİNİZE...


ALTILI GANYAN ŞABLONUM

3-MEGIC IVALIO
3-FERHATHAN / 6,1,2
6-KIVRAKTAY / 9,5,1,2,3
5-ILDIR RÜZGARI / 3,1,4,2
5-NİĞDE BEYİ / 4,3,2
5-OĞLUM KAYRA / 1,2

Tutar: 100,80 TL

Bol Şanslar...



33 yorum:

  1. Başkan senin her daim yanindayiz

    YanıtlaSil
  2. Kardesim tikliyoruz görünmuyor neysr

    YanıtlaSil
  3. Yorumlar için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Kaptan emeklerine sağlık TŞKLER

    YanıtlaSil
  5. Yorumlrinizi görmek istiyoruz desteklerinizden dolayı teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  6. Yorumlariniz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Merhaba imamdan sevgi saygı bol sans

    YanıtlaSil
  8. Hep burdayız rahat ol bilader... tıklayın hadi sizde 🐞🐞🐞🐞

    YanıtlaSil
  9. baskan tıklıyorum reklamlara hemde bır kac defa yanı canım sıkıldıkça zanneersem gozukmuyor herkes gırdugunde aslında bırer kere tıklasa bu seıklde sızde sorun yasamazsınız sızede hak verıyorum yınede emegınıze yuregınıze saglık herkes bıraz daha bu reklam olaylarına duyarlı olsa sorun kalmaz tabıkıde herkes ıcın konusmuyoru...kolay gelsın basarılar

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler emeğiniz için

    YanıtlaSil
  11. Yalnız değilsin kaptan yanındayız

    YanıtlaSil
  12. Yorumlarınız için teşekkürler.
    Tahminleri erken verirseniz iyi olur.is saatine denk geliyor bakamiyoruz

    YanıtlaSil
  13. Üstad tebrikler, Bursa çok iyi gidiyor, devamının gelmesi dileğiyle

    YanıtlaSil
  14. Teşekkürler kardeşim hep desteğim inan çocuklar için istanbul

    YanıtlaSil
  15. tebrikler ustam niğdebeyi :)))

    YanıtlaSil
  16. Kıvraktayı tercih ettim olmadı reis

    YanıtlaSil