6 Nisan 2019 Cumartesi

6 Nisan Kurtiniadis İSTANBUL Tahminleri



İSTANBUL Programı için detaylı yorum yerine, tuttuğum isimler hakkında kısa kısa notlar verip şablonumu değerlendirmenize sunuyorum.

Bahtınız açık olsun...





Yedili plase için BENHALİL değerlendirilebilir.






İlk ayakta GÖRÜKLE son dönemdeki müthiş form sıçramasıyla dikkat çeken bir isim. bugün de denk grupta, lehine şartlar altında kazanabileceğine inanıyorum. Favorimdir.






İkinci ayakta önde birbirlerini yıpratmamaları durumunda MİRZALAĞA ve SİNGAPUR ikilisinin şanslarının çok yükseleceğini düşünüyorum. Formda KORCAN yarış erken süratlenirse bomboş sikletiyle düzlükte rakiplerine hakim olup kazanan isim olabilir.







Üçüncü ayakta gördüğü ilk koşusunda hiç sıkıştırılmayan at güzeli MENACHEM gördüğü koşu sonrasındaki hazırlıklarında müthiş dereceleri çok kolay gerçekleştirerek farklılaşmaya başladığını göstermiş durumda. Bugün için çok farklı bir performans sergilemesini bekliyorum. Favorim.







Dördüncü ayakta, stlinde pek fazla rakibi olmaması sebebiyle ön tarafta biraz rahat kalabilecek KAZDAĞI'nın kendisi için ters mesafe olmasına rağmen tempodan da istifade ederek kazanabileceğine inanıyorum. Favorimdir.






Beşinci ayakta müthiş bir form durumuna sahip olan NIPPON'un lehine şartlar altında bir kez daha kazanacağına inanıyorum. GÜNÜN BANKOSUDUR...







Son ayakta ise son dönemde form durumundaki yükselişten ötürü dikkat çeken TİNEMİS bugün de sentetiğe çıkıyor. Sentetikteki etkisiz koşusunu pek ölçü almamak gerekir ki, o dönem oldukça kötü performansa sahipti. Bugün de süratli tempoda gerçekleşmesi muhtemel yarışı sonlardaki ataklarıyla kazanabilir. Favorimdir.










Merhaba sevgili dostlar.


Hem yanımızda olanı göreceğiz, hem de bizlere destek olup tahminlerimizi görmek isteyeni. 
İyi niyetliyle, kötü niyetliyi bir nevi ayıracağız. 

Herkese bol şanslar...


BİZ NE DESEK BOŞ, DİKKAT ÇEKMEK İSTEDİĞİMİZ HİÇ BİR KONUDA REAKSİYON ALAMIYORUZ, DESTEK DİYE KONUŞUYORUZ, DESTEKTE GÖREMİYORUZ. 
HER İŞİN BİR ÇÖZÜMÜ ELBET VAR SEVGİLİ DOSTLAR... 
DESTEK OLAYINI DA BİR ŞEKİLDE BERTARAF EDECEĞİZ :) 
DESTEK OLAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİZ.  


YANIMDA DURAN HERKESİN DESTEĞİNİ BEKLEDİĞİMİ BELİRTİYORUM, SİZLERDEN DE BÜYÜK DESTEK BEKLİYORUM. 
UMARIM BEKLEDİĞİM DESTEĞİ GÖREBİLİRİM.







ALTILI ŞABLONUM

11-GÖRÜKLE / 6,8,9,7,5,3
1-MİRZALAĞA / 5,11
7-MENACHEM / 3,4,5
2-KAZDAĞI /  7,3,6
4-NIPPON
11-TİNEMİS / 7,4,1,3,5

Tutar: 141,12 TL

Bol Şanslar...



6 yorum: