11 Nisan 2019 Perşembe

11 Nisan Kurtiniadis İZMİR Tahminleri



Yedili plase için AĞAPERSEN yeterli olacaktır.





1.AYAK: Yarışın kum piste alınmasının şansını arttırdığını düşündüğüm ve önde boş kalması muhtemel olan ÇALIKUŞU bomboş kilosuyla çıktığı gibi bitirebilir. Favorimdir.





2.AYAK: Mental sıkıntıları sebebiyle binicilerine büyük sıkıntılar yaşatan BARUTEFE bugün için dilinden en iyi anlayabilecek jokeylerin başında gelen Mehmet Kaya idaresinde yarışacak olmasından ötürü birinciliğin en güçlü adayı konumundadır. Ekonomik ve misli kurgular için alternatif tek olarak değerlendirilebilir.






3.AYAK: Takibimdeki DARTH VADER'ı bu koşusunda da değerlendirmenizi öneriyorum. Genel itibariyle programın en denk mücadelesi bu koşuda olacak diye düşünüyorum. Mümkün olduğunca bütçeniz dahilinde fazla isme şans vermeniz gerektiğini düşünüyorum.






4.AYAK: İstanbul'da koşmuş olduğu son yarışında başarılı bir ikincilikle pistten ayrılan ANITA BLAKE bugün için bomboş sikletinin yanında ciddi bir gidişat avantajına da sahip. Aza Lea, Big Eagle Girl ve Moi Jizni gibi ayağına çok seri rakiplerinin tempoyu yükseltecek olmalarından ötürü, düzlük üzerinde yapacağı etkili sprintiyle kazanan isim olabilir. Favorimdir.








5.AYAK: Yarışın kum piste alınması ardınan şansını çok fazla yükselten safkan, ekseriyetle çim pistte başarı sağlamış rakipleri yanında oldukça ön planda gördüğüm HOSLİ'nin kazanmasını bekliyorum. GÜNÜN BANKOSUDUR...







6.AYAK: Takibimdeki MAVİZAFİR'in koşunun kum piste alınmış olmasından ötürü şansının biraz daha arttığını söylemek mümkün. Özellikle son yarış galobundaki diri görüntüsünü çok beğendiğim safkandan büyük bir sürpriz gelebilir. Favorimdir.




Malumunuz DESTEK konusunda müzdaribiz. Ben yanımda duran, DESTEK tıklamalarıyla ilerlememi isteyen Takipçilerimin DESTEKLERİYLE yoluma devam etmek istiyorum.

ÜCRETSİZ bir şekilde devam ettiğim bu oluşumda sizlerden istediğim sadece 5 saniyenizi ayıracağınız bir DESTEK TIKLAMASI...

ÇOK MU ŞEY İSTİYORUM?

Biraz daha özveri ile yaklaşıp, yanımda durup DESTEK OLMAKTAN ERİNMEZSENİZ, bundan sonraki dönemde de sizlerle ÜCRETSİZ BİR ŞEKİLDE yürüme şansımız olacak....





Ben sizlerden çok külfetli bir çaba istemiyorum. 
2 saniyenizi ayırarak destek olun, hepsi bu.








ALTILI GANYAN ŞABLONUM

6-ÇALIKUŞU / 1,5
3-BARUTEFE / 10
3-DARTH VADER / 4,5,6,2,1,7,8
4-ANITA BLAKE / 2,3,6
4-HOSLİ
10-MAVİZAFİR / 4,8,6,1,2,3,7

Tutar: 107,52 TL

Bol Şanslar...



5 yorum:

  1. Basarili teklerinizle oyunumuz güzel oluyor

    YanıtlaSil
  2. Harikasın kaptan teksin bu alemde

    YanıtlaSil
  3. TebrikLer Sercan emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  4. TebrikLer Sercan emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Başkan senin her daim yanındayız süpersin teklerim ise daha süper başarıların devamını bekliyoruz

    YanıtlaSil