11 Nisan 2019 Perşembe

11 Nisan Sadettin Sarıkaya İZMİR Tahminleri




1.Ayak: Maidenden çıkması biraz uzun sürsede kazandığı yarışta jokeyinin eğeri kaymış, hiç teşvik yapamamış buna rağmen kazanmış sonra bugünkü rakipleriyle koşmuş yarış başından itibaren Torcularıs'i yakın markaja almış virajda atlamış son 150de 2 boy geride olmasına rağmen sonlarda birdaha gelip yarım boyla ikinci kalmış olan AĞA DADAŞ'ın bugün daha gerilerde bekleyip sprint atarak çok daha iyi koşmasını bekliyorum, favorim. Tek rakibinin ağır pistte daha iyi koşmasını beklediğim her ne kadar taylığında ki yarışları yapmasa da klas jokeyiyle GÖRKEM.






2.Ayak: Artık kazanma vaktinin geldiğini düşündüğüm startla birlikte önde sert tempo oluşması muhtemel yarışta sevdiği ıslak pistte koşacak olan TEKFORD PLUS'ın viraj dönüldükten sonra dış kulvardan aka aka gelip kazanmasını bekliyorum favorim. Tek rakibinin ise sonunda tecrübeli jokeyle start alacak olan kamçı teşviği yapmaksızın bariyeri bulabilirse BARUTEFE olmasını bekliyorum.






3.Ayak: Uzun mesafede iyi atlarla koşmuş netice olarak iyi gözükmese de bana göre bu grup için yeterli seviyede yarışlar yapmış olan COOL BULLET favorim. Son yarışında maidenden zorlanmadan çıkan BAFRALI ve bugüne kadar hep kısa da koşan Kıng Of Rock gibi uzun mesafenin başarılı ismiyle kardeş olan LAST NUMBER yazıp geçelim.






4.Ayak: 1900 mesafeli yarışta uzunda başaralı olacağını hiç sanmadığım Beyşehir Güzeli'ni çıkartıp Hepsi yapıyorum. HEPSİ.






5.Ayak: Bugüne kadar İzmir'de 8 kere koşup 4 defa kazanan, son yarışlarına baktığımda 6 startının dördünü kazanıp ikisinde ikinci olduktan sonra G3 yarışta burunla tabeladan düşen 3 aylık ara ardından Bursa'da yarış gören HOSLİ'nin uygun rakiplerini kaliteli jokeyi Özcan Yıldırım idaresinde kazanabilir favorim. Tek rakibinin geçen sezon çok iyi yarışlar yapan ara sonrası yarış gören BİRDELLO olmasını bekliyorum.






6.Ayak: Son iki yarışı süper olan SÜERDEM'in birkez daha uygun rakiplerini geçmesini bekliyorum. Günün bankosu SÜERDEM.






Malumunuz DESTEK konusunda müzdaribiz. Ben yanımda duran, DESTEK tıklamalarıyla ilerlememi isteyen Takipçilerimin DESTEKLERİYLE yoluma devam etmek istiyorum.

ÜCRETSİZ bir şekilde devam ettiğim bu oluşumda sizlerden istediğim sadece 5 saniyenizi ayıracağınız bir DESTEK TIKLAMASI...

ÇOK MU ŞEY İSTİYORUM?

Biraz daha özveri ile yaklaşıp, yanımda durup DESTEK OLMAKTAN ERİNMEZSENİZ, bundan sonraki dönemde de sizlerle ÜCRETSİZ BİR ŞEKİLDE yürüme şansımız olacak....








Ben sizlerden çok külfetli bir çaba istemiyorum. 
2 saniyenizi ayırarak destek olun, hepsi bu.






ŞABLONUM

1.Ayak: 1 2 3 5 6 7
2.Ayak: 10, 3
3.Ayak: 2, 1, 4            Şablonda güncelleme yapılmıştır. Saat 14:20
4.Ayak: 1, 2, 3, 4, 6
5.Ayak: 4 HOSLİ
6.Ayak: 4 SÜERDEM

Tutar: 12,60 TL

Bol Şanslar...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder