17 Nisan 2019 Çarşamba

17 Nisan Sadettin Sarıkaya İSTANBUL Tahminleri












İSTEDİĞİM, BEKLEDİĞİM SADECE DESTEK...
HER GÜN AYNI KİŞİ SAYISINA 30-50 BİN ARASI BİR TOPLULUĞA HİTAP EDEN SİTEMİZDE NEDEN DESTEK GÖREMİYORUZ SORUSUNU GERÇEKTEN ANLAYAMIYORUM.

HERKES WHATSAPP, ÜCRETLİ GRUP VS. KURUP KAZANIYOR.
BİZ 2-3 SANİYELİK REKLAM DESTEĞİ İÇİN DESTEK DİYE BAĞIRIYORUZ, NEREDEYSE HAYKIRIYORUZ.

NEDİR YANİ FARKLI YAPMAMIZ GEREKEN ?

BİZ DE YOLUMUZU BUNDAN SONRAKİ SÜREÇTE GELECEK DESTEKLERE GÖRE BELİRLEYECEĞİZ.

TEŞEKKÜRLER.



Malumunuz DESTEK konusunda müzdaribiz. Ben yanımda duran, DESTEK tıklamalarıyla ilerlememi isteyen Takipçilerimin DESTEKLERİYLE yoluma devam etmek istiyorum.

ÜCRETSİZ bir şekilde devam ettiğim bu oluşumda sizlerden istediğim sadece 5 saniyenizi ayıracağınız bir DESTEK TIKLAMASI...

ÇOK MU ŞEY İSTİYORUM?

Biraz daha özveri ile yaklaşıp, yanımda durup DESTEK OLMAKTAN ERİNMEZSENİZ, bundan sonraki dönemde de sizlerle ÜCRETSİZ BİR ŞEKİLDE yürüme şansımız olacak....





Ben sizlerden çok külfetli bir çaba istemiyorum. 
2 saniyenizi ayırarak destek olun, hepsi bu.











ALTILI GANYAN ŞABLONUM



SİTEMİZE DESTEK OLDUKTAN SONRA

 İSTANBUL TAHMİNLERİME ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ... 


Tutar:



BOL ŞANSLAR...

1 yorum: