2 Nisan 2019 Salı

2 Nisan Kurtiniadis ADANA Tahminleri













MEMOHAN: Uzun zamandır çim piste çıkmasını beklediğim safkan, nihayet ağır da olsa çim piste çıkıyor. Stili gereği koşuyu ön tarafta sürükleyecek olan MEMOHAN, yeterli avansla düzlüğe çıkabilirse, pistin ağır şartlarından ötürü de geriden gelecek olası atakların zorlaşmasından ötürü de tüm rakiplerine direnip kazanabilir. Favorimdir.





ROYAL AVŞAR: Son derece uygun bir grupta yarışacak olan safkan, lehine gidişatta etkili jokeyi idaresinde piste çıkıyor. Son idmanında da oldukça akışlı ve kolay görüntü sergilemiş olmasından ötürü de çok iyi form durumuna sahip olduğunu kanıtlayan safkan, bugün için kazanmasını beklediğim isim. Alternatif tek adayımdır.






ZÜBEYİR: Özellikle son koşusunda Grup 3 mücadelede Ateş Bibi ve Dede Seydo ikilisinin 2 boy kadar gerisinde elde etmiş olduğu 3.lük ile  yarış yaşamının en iyi performansını sergilediğini düşündüğüm safkan, bugün gidişat açısından büyük avantajla sahada olmasının yanında, mesafenin de 1200'e düşmüş olmasından ötürü şansını çok yükselten bir diğer önemli faktör. Denk rakipler arasında çıktığı gibi kazanmasını bekliyorum. GÜNÜN BANKOSUDUR...






KARADERVİŞ: Grubun en ağır siketi altında yarışacak olsa da, süratli ismlerin fazlalığı sebebiyle tempo istediği seviyelerde seyredeceğinden, gidişat avantajına sahip bir şekilde yarışacak. Son koşusunda etkisiz bir performans sergilemiş olsa da, o performansını pek fazla ölçü almamak gerektiğine inandığım safkan, son yarış galobunda sıkıştırılmadan yaptığı işindeki canlı görüntüsünü de oldukça beğenmemden dolayı etkili bir performans sergilemesini bekliyorum. Favorimdir.








FINDIK KIZI: Özellikle son üç koşusunda etkili performanslar sergileyen kısrak, yükselen form grafiğiyle dikkat çekmişti. Bugün de etkili jokeyi Müslüm Çelik idaresinde piste çıkıyor. Bu mesafede ilk kez yarışacak olsa da, mesafeye yatkın bir kan hattı olmasından ötürü, denk rakipler arasında kazanabileceğine inanıyorum. Favorimdir.







ÜNSALMIŞ: Verdiği aranın ardından eksik olduğu kum pistte ilk koşusuna çıkan safkan, buna rağmen çok iyi bir 3.lük elde ederek dikkatimi çekmiş ve takip listeme girmişti. Bugün biraz daha sert rakipler yanında yarışacak olsa da, çim piste çıkıyor olmasının yanında, lehine gidişatta koşulması muhtemel yarışta ciddi bir sürprize imza atabilir. Favorimdir.






Bunları yazıyorum, sürekli hatırlatmak zorunda kalıyorum.
Bu durumdan ben de mutluluk duymuyorum ama inanılmaz derecede vurdumduymazlık görüyoruz.
Ne kadar külfetli bir konu olabilir ki vaktinizden 2-3 saniye ayırıp bir tıklama ile DESTEK olmak :)

Bunu düşünüp biraz daha özveri ile yaklaşırsanız, son derece mutlu olurum.
Sizlerden göreceğimiz her destek, bizler için motive kaynağı oluyor.
Bunu bilip, buna göre davranırsanız, gerçekten mutlu oluruz.

Nasıl DESTEK olacağını bilmeyen takipçilerimiz oluyor.
Bu konu hakkında sorularınız ya da sorunlarınız varsa;


Twitter adresim: @1Kurtiniadis1
Facebook hesabım: Kurtiniadis Tahminleri  
Mail adresim: ben-sercan@windowslive.com

Sosyal medya ve mail hesaplarımdan aklınıza takılan soruları yöneltebilirsiniz.






BİZ NE DESEK BOŞ, DİKKAT ÇEKMEK İSTEDİĞİMİZ HİÇ BİR KONUDA REAKSİYON ALAMIYORUZ, DESTEK DİYE KONUŞUYORUZ, DESTEKTE GÖREMİYORUZ. 
HER İŞİN BİR ÇÖZÜMÜ ELBET VAR SEVGİLİ DOSTLAR... 
DESTEK OLAYINI DA BİR ŞEKİLDE BERTARAF EDECEĞİZ :) 
DESTEK OLAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİZ.  


YANIMDA DURAN HERKESİN DESTEĞİNİ BEKLEDİĞİMİ BELİRTİYORUM, SİZLERDEN DE BÜYÜK DESTEK BEKLİYORUM. 
UMARIM BEKLEDİĞİM DESTEĞİ GÖREBİLİRİM.











ALTILI GANYAN ŞABLONUM

4-MEMOHAN / 3,2,8
7-ROYAL AVŞAR / 1,3,5
4-ZÜBEYİR
1-KARADERVİŞ / 6,2,3
7-FINDIK KIZI / 4,3,6,2
11-ÜNSALMIŞ / 9,3,6,4,5,10

Tutar: 156,80 TL


NORMAL ALTILI ŞABLONUM

4-MEMOHAN / 3,2,8
7-ROYAL AVŞAR
4-ZÜBEYİR
1-KARADERVİŞ / 6,2,3
7-FINDIK KIZI / 4,3,6,2
11-ÜNSALMIŞ / 9,3,6,4,5,10

Tutar: 39,20 TL
Bol Şanslar...




5 yorum:

  1. Başkan seninleyiz her siteye girdiğimde en 10 sefer reklamları tıklıyorum

    YanıtlaSil
  2. Emeklerine saglık TŞKLER hayırlı kandiller

    YanıtlaSil
  3. Bi jokey bu kadar kötü binebilirdi.memohan....diyecek kelime bulamıyorum.basarilar usta..yorumlarını hergun merakla bekliyorum.destege devam..

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil