4 Nisan 2019 Perşembe

4 Nisan Kurtiniadis ŞANLIURFA - İZMİR Tahminleri



Merhaba takipçilerimiz.

Cidden artık verilen emekler, harcanan zamanlar, üstelik bunların ücretsiz hizmetinize sunulması gibi bir çok önemli konunun sizler için aslında pekte önemli olmadığını anlamaya başladık. Umarım bundan sonraki süreçte bekeldiğimiz desteği görürüz ki, farklı yollar izlemek zorunda kalmayalım. Bu denli emek verilen bir at yarışı tahmini oluşumunda, bu kadar vurdumduymaz, emeğe pekte saygısı olmayan insanları görmekte üzücü...

Biz de önlemler almak zorundayız ki, iyi niyetli,  kötü niyetli ayrımı yapabilelim.
Allah herkesin gönlüne göre versin.

ŞANLIURFA TAHMİNLERİM








Şanlıurfa tahmini bekleyen DOSTLARDAN ben de DESTEK bekliyorum.
Yeterli sayıda destek görebilirsem 18:30 da yayınlayacağım ....







ALTILI GANYAN ŞABLONUM

8-BOLT GIRL / 3,1
11-SEVDEGÖR / 4,7
1-BİLDENHAN
1-MEYDANOĞLU / 6,3,4
6-DEMİRBAŞ / 4,12,13,7,5
12-UÇARKANAT / 15,9,2,1,6,7,3,5,11,18,14




Tutar: 129,60 TL



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OĞLUM CEM: Geçtiğimiz sezon az sayıda yarış koşmasına rağmen, çıktığı 7 çim pist koşusunda 2 kez kazanıp 3 kez de tabelanın çeşitli basamaklarında yer almış, son koşusunda etkisiz kalınca kış sezonunu da dinlenerek çim pistin açılması için geriye alınmıştı. Geçtiğimiz ay ara sonrası sıkıştırılmadan bir yarış gören safkan, özellikle 600'ü 34,6 / 22,7 çalışmasında ayakları yere değmeyen şekilde müthiş bir galop yapmış, son yarış galobunda da sıkıştırılmadan tatlı tutularak bu yarışına hazırlanmış. Genel görüntü itibariyle oldukça formda olan OĞLUM CEM, uyumlu aprantisi idaresinde, sevdiği pist ve mesafede kazanabilir. Favorimdir.







BARUTEFE: Mental sorunları olan bir safkan olmasa, şu an farklı yerlerde olabilecek bir kaliteye sahip olduğunu düşünüyorum. Bugün için de lehine pist ve mesafede yarışacak. Safkan bariyeri tutup, dışından kırbaç yediğinde herhangi bir tepki vermiyor ve bugün de yarışa 3.kulvardan başlayacak olması en önemli avantajı gibi görünüyor. Aprantisi iyi bir start çıkışıyla bariyeri tutup, ön tarafta konumlanarak yerini kaybetmediği müddetçe, düzlükte kolay aksiyonlarıyla kazanan isim olacağına inanıyorum. Alternatif tek adayımdır.








ESER: Geçen sezon Bakırköy Bld. Bşk. koşusunu canlı izlemiştim ki, düzlükte 12lere çektiği temposuyla müthiş bir yarış koşmuştu. Yarıştan sonra söylediklerimi de hala dün gibi hatırlarım :)  Son koşusunda eksik olduğu kum pistte güzel bir 4.lükle nefes açan safkan, bugün sevdiği çim piste çıkıyor. Bu koşu için yapmış olduğu son yarış galobunda da , 41,3/ 26,5 işinde müthiş görüntü sergileyen safkanın, denk rakipleri yanında kazanabileceğine inanıyorum. Favorimdir.







CAMBODIA: Ege Derbisi'ndeki başarısız neticesini bir kenara bırakırsak, hemcinsleri arasında, lehine gidişatta yarışacak olmasından ötürü, mevcut form durumu itibariyle şansını oldukça yükselttiğini düşündüğüm bir kısrak. Özellikle son yarış galobundaki çok iyi görüntüsü, inanılmaz akıcı bir şekilde 35,8 / 23,8 dereceli galobunu tamamlamış olmasıyla dikkatimi çeken kısraktan, çok etkili bir performans bekliyorum. Favorimdir.






WATCH ME: Son iki çim pist koşusunda da sizlere önermiştim. Aslında kısraktan çim pist performansı adına beklentim çok yüksekti ancak beklediğim uyumu sağlayamadı. Bugün yine güzel birincilikler elde ettiği kum piste çıkıyor. Yetenekli aprantisi idaresinde yarışacak olmasından ötürü, yatkın olduğu pistte kazanabileceğine inanıyorum. Favorimdir.








AL KANAT: Bildiğiniz üzere son koşusunda sizlere ısrarla önerdiğim bir isimdi ki fotoda GÜLŞAH'a mağlup olarak ikincilikte kalmıştı. Bugün için yine sevdiği ve yatkın olduğu çim pistte kazanması adına çok uygun şartlar ve rakipleri yakalamışken şansının çok yükseldiğini söylemek pekte yanlış sayılmaz. Uyumlu jokeyi idaresinde kazanması benim için normal sonuç olacaktır. Alternatif tek adayımdır...












Bunları yazıyorum, sürekli hatırlatmak zorunda kalıyorum.
Bu durumdan ben de mutluluk duymuyorum ama inanılmaz derecede vurdumduymazlık görüyoruz.
Ne kadar külfetli bir konu olabilir ki vaktinizden 2-3 saniye ayırıp bir tıklama ile DESTEK olmak :)

Bunu düşünüp biraz daha özveri ile yaklaşırsanız, son derece mutlu olurum.
Sizlerden göreceğimiz her destek, bizler için motive kaynağı oluyor.
Bunu bilip, buna göre davranırsanız, gerçekten mutlu oluruz.

Nasıl DESTEK olacağını bilmeyen takipçilerimiz oluyor.
Bu konu hakkında sorularınız ya da sorunlarınız varsa;


Twitter adresim: @1Kurtiniadis1
Facebook hesabım: Kurtiniadis Tahminleri  
Mail adresim: ben-sercan@windowslive.com

Sosyal medya ve mail hesaplarımdan aklınıza takılan soruları yöneltebilirsiniz.






BİZ NE DESEK BOŞ, DİKKAT ÇEKMEK İSTEDİĞİMİZ HİÇ BİR KONUDA REAKSİYON ALAMIYORUZ, DESTEK DİYE KONUŞUYORUZ, DESTEKTE GÖREMİYORUZ. 
HER İŞİN BİR ÇÖZÜMÜ ELBET VAR SEVGİLİ DOSTLAR... 
DESTEK OLAYINI DA BİR ŞEKİLDE BERTARAF EDECEĞİZ :) 
DESTEK OLAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİZ.  


YANIMDA DURAN HERKESİN DESTEĞİNİ BEKLEDİĞİMİ BELİRTİYORUM, SİZLERDEN DE BÜYÜK DESTEK BEKLİYORUM. 
UMARIM BEKLEDİĞİM DESTEĞİ GÖREBİLİRİM.












ALTILI GANYAN ŞABLONUM

1-OĞLUM CEM / 5,7,6
2-BARUTEFE / 13
4-ESER / 8,10
7-CAMBODIA / 1,2,3,10
1-WATCH ME / 7,6,3,9,10
6-AL KANAT / 10,13

Tutar: 151,20 TL


7 yorum:

  1. Paralı yap o zaman siteyi

    YanıtlaSil
  2. Senin yorumlarını hayranlıkla izliyorum çok güzel analiz ediyorsun başarıların daim olsun

    YanıtlaSil
  3. Senin yorumlarını hayranlıkla izliyorum çok güzel analiz ediyorsun başarıların daim olsun

    YanıtlaSil
  4. reklamları tıkladık şansımız bol olsun

    YanıtlaSil
  5. Gardaşım haddim değil belki ama aklıma şöyle bir çözüm geldi.Yorumlar reklama tıkladıktan sonra görünse.Reklama tıklamadan ne yorumlar nede tahminler görünmese.Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Emeklerine sağlık 2 numara barutefe jokeyi otur kalk yaparak at biniyor normalde kazanması lazımdı

    YanıtlaSil