15 Nisan 2019 Pazartesi

15 Nisan Senex BURSA Tahminleri






TAŞIYICI(7):GRUBUN EN HAZIR TAYLARINDAN BİRİ OLAN BU İSİM YARIŞTA START ALACAĞI BİNİCİSİ TARAFINDAN UZUN SÜREDİR HAZIRLANIYOR İLK ŞANSLI İSİMDİR






ALOYSHA(4):ARADAN SONRA KOŞTUĞU İLK YARIŞINDA AĞIR KİLOSUNA RAĞMEN BİR ARA KAZANIRA GİREN KISRAK DÜŞEN TEMPOSUYLA 3.SIRADA TAMAMLADI BUGÜN ARTAN NEFESİ VE İDEAL BİNİCİ İLE KAZANMAYA YAKIN İSİMDİR







SİNGLE CAR(5):ÇOK DAHA İYİ GRUPLARDA BİLE İYİ YARIŞLAR ÇIKARAN TAYIN KOLAY KAZANMASINI BEKLİYORUM TEREDDÜTSÜZ BANKOMDUR







HİLL HEAD(5):GEÇEN HAFTA BİR ÜST GRUPTA KOŞTUĞU YARIŞINI BEN ÇOK BEĞENDİM GELİŞEN FORMUYLA BENİM FAVORİMDİR









Malumunuz DESTEK konusunda müzdaribiz. Ben yanımda duran, DESTEK tıklamalarıyla ilerlememi isteyen Takipçilerimin DESTEKLERİYLE yoluma devam etmek istiyorum.

ÜCRETSİZ bir şekilde devam ettiğim bu oluşumda sizlerden istediğim sadece 5 saniyenizi ayıracağınız bir DESTEK TIKLAMASI...

ÇOK MU ŞEY İSTİYORUM?

Biraz daha özveri ile yaklaşıp, yanımda durup DESTEK OLMAKTAN ERİNMEZSENİZ, bundan sonraki dönemde de sizlerle ÜCRETSİZ BİR ŞEKİLDE yürüme şansımız olacak....





Ben sizlerden çok külfetli bir çaba istemiyorum. 
2 saniyenizi ayırarak destek olun, hepsi bu.









6LI GANYAN TAHMİNİM 

7,5,2.....3,4....1,9
5,8,2
4,8,10,2
5
6,7,3,5,8
5,4,6,7,8

HERKESE BOL ŞANSLAR





2 yorum:

  1. Emeğinize yüreğinize sağlık kardeşim bol şanslar
    Bu arada destek görevimide yaptım 😀

    YanıtlaSil