12 Nisan 2019 Cuma

12 Nisan Sadettin Sarıkaya İZMİR - KOCAELİ Tahminleri










Merhabalar.

Bugün de daha önceki öngörülerim gibi bir kez daha iyi niyetimizden dolayı çok kaybettiğimi anlamanın burukluğunu yaşıyorum.

Kötü gidişatta olan bir site ya da tahminci olsak, bugünkü gibi 51 bin tekil kişinin baktığı bir site olmayacağımızı düşünüyorum.

51 bin kişinin baktığı sitemizde, 780 DESTEK veren kişi olmuş.
Yanlış duymadınız !!!

51.000 kişi içerisinde sadece 780 kişi !!!

Sözün bittiği yerdeyiz.

Teşekkürler.

KOCAELİ ve İZMİR TAHMİNLERİM gelecek destekler doğrultusunda yayınlanacaktır.

Bahtınız açık olsun. Hayırlı Cumalar...









Malumunuz DESTEK konusunda müzdaribiz. Ben yanımda duran, DESTEK tıklamalarıyla ilerlememi isteyen Takipçilerimin DESTEKLERİYLE yoluma devam etmek istiyorum.

ÜCRETSİZ bir şekilde devam ettiğim bu oluşumda sizlerden istediğim sadece 5 saniyenizi ayıracağınız bir DESTEK TIKLAMASI...

ÇOK MU ŞEY İSTİYORUM?

Biraz daha özveri ile yaklaşıp, yanımda durup DESTEK OLMAKTAN ERİNMEZSENİZ, bundan sonraki dönemde de sizlerle ÜCRETSİZ BİR ŞEKİLDE yürüme şansımız olacak....





Ben sizlerden çok külfetli bir çaba istemiyorum. 
2 saniyenizi ayırarak destek olun, hepsi bu.



İZMİR TAHMİNLERİ


1.Ayak: Startla beraber öne düşüp temposunu zorlanmadan kabul ettirebilecek olan ESER, geçtiğimiz yaz ayına kadar çok daha iyi atlarla koşup başarılı da olmuş olan safkanın mesafenin bir çıt uzamasından etkilenmezse güzel bir tempo yarışıyla kazanmasını bekliyorum. Alternatif tekim ESER. Eksik koşması durumunda Talya yavrusu olan ağır çimde etkili koşan YARİSSA, sonlarda etkili gelebilen GOBEN ve toparlanmış görünen BÜTÜNAY.






2.Ayak: İlk 2 yarışını beğendiğim ÖZYILDIZ favorim. Anneden kardeşlerinin hepsi kumda koşmuş nispeten başarılıda olmuş olan TİLİKUM, son yarışında kıpırdayan SAFİYE SULTAN, jokey avantajıyla BİRİKİM ve IT MY RAIN.






3.Ayak: Çok iyi form tutan GÖLDEM, startla öne gelip bir solukta bitirebilecek olan AYDURU mücadelesine sonlarda uygun kilosuyla eşlik edebilecek olan MAHPERVERKIZ.






4.Ayak: Arka arkaya güzel yarışlar yapan, mesafe ve jokey avantajıyla BLACKBALL'un kazanmasını bekliyorum. Günün bankosu BLACKBALL.






5.Ayak: Startla birlikte liderliği isteyecek olan DEMİRTURBO eğer aynı stil rakibi Golden Kıng tarafından rahatsız edilmezse çıktığı gibi kazanabilir. Eksik koşması durumunda sevdiği mesafede iyi form durumuyla ALPTUĞHAN ve hafifleyen sikletleriyle ÜNLÜOĞLU-TEKİNER devreye girebilir.






6.Ayak: El değiştirdikten sonra bambaşka yarışlar yapmaya başlayan BAYDÖKER'in daha öncede geçtiği rakiplerini yine geçmesini bekliyorum. Günün ikinci bankosu BAYDÖKER.










ŞABLONUM

1.Ayak: 5 ESER/ 7, 2, 4
2.Ayak: 8, 10, 9, 4, 7
3.Ayak: 2, 3, 4
4.Ayak: 2 BLACKBALL
5.Ayak: 2, 1, 6, 7
6.Ayak: 1 BAYDÖKER

Tutar: 4.20 / 16.80



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

İstanbul'da ki koşmuş olduğu yarışlardan itibaren takibime giren Kocaeli kumunu seveceğini düşündüğüm SÜNDÜS SULTAN'ın, şişme agfli ve diğer uygun rakiperi yanında cazip konumdayken kazanmasını bekliyorum. Günün bankosu SÜNDÜS SULTAN.











ŞABLONUM

1.Ayak: 5, 6, 9
2.Ayak: 7, 10, 5
3.Ayak: 6, 4, 1
4.Ayak: 6 SÜNDÜS SULTAN
5.Ayak: 1, 6, 2
6.Ayak: 2, 6, 5

Tutar: 17.01 TL


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder