14 Nisan 2019 Pazar

14 Nisan Kurtiniadis İZMİR Tahminleri








DRAGO: Son koşusunda anlık bir sıkıntı yaşamış olması olası. Jokeyi düzlük başında safkanı ele alıp yarışı kendi halinde bitirmesine müsade etti. Dolayısıyla kötü performansını pekte önemsememek gerekir. Bu yarış için yapmış olduğu idmanlarında daha iyi duruma geldiğini gözlemlediğim safkan, çok daha etkili bir performansa imza atacaktır. Favorimdir.






USTAOĞLU: Seri ikinciliklerle çok iyi form tuttuğunu kanıtlayan safkan, bugün de denk grupta, lehine pist ve mesafede, etkili jokeyi idaresinde yarışacak. Stili rakiplere rağmen kazanabileceğine inanıyorum. Favorimdir.







ZEKİOĞLUM: Çok iyi formm tutan safkan, bugün grubun en ağır sikletini taşıyacak olsa da, form durumu bakımından oldukça ön plana çıkıyor. Gidişatın da lehine olduğunu düşünürsek kilosunun pek fazla sorun teşkil etmeyeceğini ve uyumlu jokeyi idaresinde düzlük üzerinde yapacağı etkili ataklarıyla kazanabileceğine inanıyorum. Favorimdir.







AKÇAAĞA:  Son koşusundaki kötü performansını ölçü almadığım safkan, denk rakipler arasında yatkın olduğu çim piste çıkıyor olmasından ötürü şansının oldukça yükseldiğini düşünüyorum. Özellikle koşunun başlarda biraz olsun süratlenme ihtimalinden dolayı, gidişat avantajını da yakalayacak olan AKÇAAĞA, düzlük üzerinde yapacağı etkili sprintiyle kazanmasını bekliyorum. Favorimdir.







PARAMPARÇA:  Özellikle son iki koşusunda sergilemiş olduğu performanslarla müthiş bir form durumuna ulaştığını kanıtlayan safkan, bugün de lehine şartlar altında yarışacak. İdman durumunun da çok iyi olmasından ötürü, lehine gidişatta, boş kilosunun da vermiş olduğu avantajla bir kez daha çok etkili bir performans sergileyeceğine inanıyorum. Favorimdir.







LOZAN: Son koşusunda sergilemiş olduğu performans itibariyle farklı bir sınıfa ait olduğunu kanıtlayan safkan, bugün için de çok uygun rakipler yanında, müthiş form durumuyla bir kez daha kazanmasını bekliyorum. GÜNÜN EN SAĞLAM BANKOSUDUR...







CAN DADAŞ: Stili rakibi DOMBRA'nın olması tempoyu biraz yüksek tutmasına sebebiyet verecek olsa da, bu tarz uzun mesafelerde inanılmaz tempolara çıkıp düzlük boyu da aynı süratini devam ettirebiliyor. Bugün de baştan sona sert tempolara sahne olması muhtemel yarışta çıktığı gibi kazanabileceğine inanıyorum. Favorimdir.







FRESH YOURSELF: Yarış yaşamının ilk koşusunda startı ağır alıp bir kaç boy dezavantajla koşuya başlayan safkan, buna rağmen etkili düzlük sprintiyle dikkatleri üzerine çekmişti. Bugün ise daha tecrübeli ve daha hazır bir şekilde koşuya katılacak olmasından ötürü, kazanabileceğine inanıyorum. Alternatif tek adayımdır.







MUNZUR RIVER: Takibimizde olan bir isim. Son koşusunda da ilk sıradan önermiş olduğum safkan, beklediğim gibi liderliği baştan alamamasına rağmen, yarış genelinde sergilemiş olduğu performansını çok beğendim. Bugün ise 1.kulvar avantajı sebebiyle stili rakiplerden bir adım önde gördüğüm safkan, liderliği baştan alabilirse, rakiplerini de tüm koşu boyunca gerisinde tutarak çıktığı gibi kazanabilir. Favorimdir.










Malumunuz DESTEK konusunda müzdaribiz. Ben yanımda duran, DESTEK tıklamalarıyla ilerlememi isteyen Takipçilerimin DESTEKLERİYLE yoluma devam etmek istiyorum.

ÜCRETSİZ bir şekilde devam ettiğim bu oluşumda sizlerden istediğim sadece 5 saniyenizi ayıracağınız bir DESTEK TIKLAMASI...

ÇOK MU ŞEY İSTİYORUM?

Biraz daha özveri ile yaklaşıp, yanımda durup DESTEK OLMAKTAN ERİNMEZSENİZ, bundan sonraki dönemde de sizlerle ÜCRETSİZ BİR ŞEKİLDE yürüme şansımız olacak....





Ben sizlerden çok külfetli bir çaba istemiyorum. 
2 saniyenizi ayırarak destek olun, hepsi bu.










1.ALTILI GANYAN ŞABLONUM

4-DRAGO / 6,3,8
2-USTAOĞLU / 3
1-ZEKİOĞLUM / 7,2,3
6-AKÇAAĞA / 4,3,2,7,9
5-PARAMPARÇA / 11
10-LOZAN

Tutar: 26,88 TL


ADANA TAHMİNLERİM SİZLERDEN GELECEK
DESTEKLER DOĞRULTUSUNDA 
YAYINLANACAKTIR.


2.ALTILI GANYAN ŞABLONUM

6-AKÇAAĞA / 4,3,2,7,9
5-PARAMPARÇA / 11
10-LOZAN
1-CAN DADAŞ / 4
11-FRESH YOURSELF / 8,6,5,7,10
14-MUNZUR RIVER / 2,5,9,7,6

Tutar: 60,48 TL


Bol Şanslar...


2 yorum: