5 Nisan 2019 Cuma

5 Nisan Senex KOCAELİ Tahminleri




Hayırlı Cumalar

Bunları yazıyorum, sürekli hatırlatmak zorunda kalıyorum.
Bu durumdan ben de mutluluk duymuyorum ama inanılmaz derecede vurdumduymazlık görüyoruz.
Ne kadar külfetli bir konu olabilir ki vaktinizden 2-3 saniye ayırıp bir tıklama ile DESTEK olmak :)

Bunu düşünüp biraz daha özveri ile yaklaşırsanız, son derece mutlu olurum.
Sizlerden göreceğimiz her destek, bizler için motive kaynağı oluyor.
Bunu bilip, buna göre davranırsanız, gerçekten mutlu oluruz.

Nasıl DESTEK olacağını bilmeyen takipçilerimiz oluyor.
Bu konu hakkında sorularınız ya da sorunlarınız varsa;


Twitter adresim: @1Kurtiniadis1
Facebook hesabım: Kurtiniadis Tahminleri  
Mail adresim: ben-sercan@windowslive.com

Sosyal medya ve mail hesaplarımdan aklınıza takılan soruları yöneltebilirsiniz.






BİZ NE DESEK BOŞ, DİKKAT ÇEKMEK İSTEDİĞİMİZ HİÇ BİR KONUDA REAKSİYON ALAMIYORUZ, DESTEK DİYE KONUŞUYORUZ, DESTEKTE GÖREMİYORUZ. 
HER İŞİN BİR ÇÖZÜMÜ ELBET VAR SEVGİLİ DOSTLAR... 
DESTEK OLAYINI DA BİR ŞEKİLDE BERTARAF EDECEĞİZ :) 
DESTEK OLAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİZ.  


YANIMDA DURAN HERKESİN DESTEĞİNİ BEKLEDİĞİMİ BELİRTİYORUM, SİZLERDEN DE BÜYÜK DESTEK BEKLİYORUM. 
UMARIM BEKLEDİĞİM DESTEĞİ GÖREBİLİRİM.











ACIDİLLİ FATİH:TABELA DİBİNDE BİTİRDİĞİ YARIŞ SONRASI ÇOK DAHA DURUMA GELDİ KOCAELİNİN HAFİF KUM PİSTİNİ ÇOK SEVECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM İLK ŞANSLI İSİMDİR.





OĞLUM OZAN:BU TİP GRUPLARIN BAŞARILI SAFKANI UYGUN RAKİPLERİNİ YAKALAMIŞ TECRÜBESİZ APRANTİSİNE RAĞMEN FAVORİMDİR.






KUNTA KİNTE:KAZANDIĞI KOŞU SONRASI BİR MÜDDET GERİYE ALINDI VE SORUNLARI GİDERİLDİ UYGUN RAKİPLERİNİN YANINDA ALTERNATİF BANKOMDUR.







KEVİR:İKİ YARIŞTIR TÜM BURSANIN DİLİNDE OLAN TAY SON YARIŞINDA NİHAYET BEKLENEN KOŞUSUNU YAPTI VE AZ FARKLA 2.OLDU BENCE BU ATIN TEK RAKİBİ YETERSİZ APRANTİSİ DİYE DÜŞÜNÜYORUM BANKOMDUR.








6LI GANYAN TAHMİNİM 

3,2.......4,1,8,9
1,5,6,4,2,3
1,3
4.....2
4,5,6
6   

Bol Şanslar... 


 

3 yorum: